וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין מונה למאמן עירוני נס ציונה

עודכן לאחרונה: 26.6.2021 / 20:41

המאמן בן ה-43, שסיים את דרכו בפנאתינייקוס, יחליף את בראד גרינברג. צפוי לבנות סגל חדש לחלוטין כשרק הקפטן טל דן מחזיק בחוזה לעונה נוספת

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

ליאור ליובין מונה למאמן עירוני נס ציונה לעונה הבאה אחרי שאמש (שישי) סיכם את תנאיו כמאמן הכתומים. המאמן, שסיים יחד עם עודד קטש את תפקידו בפנאתינייקוס רק לקראת סוף השבוע, נפגש פעמיים עם יו"ר נס ציונה יניב מזרחי, והועדף על פני כמה מאמנים נוספים שהיו מועמדים לתפקיד. ליובין אמר: "אני שמח מאד להצטרף למשפחת עירוני נס ציונה. אני מודה על האמון שניתן בי - עכשיו זה הזמן להתחיל לעבוד ולגרום לאוהדים שלנו להראות בקבוצה שנבנה עבורם"

לליובין (43) זאת קבוצה רביעית בקריירת האימון בליגת העל. הוא אימן את גלבוע/גליל במשך שלוש שנים בין 2010 ל-2013, הגיע פעם אחת לגמר הפיינל פור וזכה פעמיים בליגה הבלקנית, לפני שעבר להפועל חולון בתחילת עונת 2013/14 אך לא סיים את העונה. גם במכבי אשדוד בעונה לאחר מכן לא ידע הצלחה גדולה כששוב לא סיים את העונה. בשלב הזה חזר להיות עוזר מאמן, במכבי תל אביב ונבחרת ישראל, לפני ששב לגלבוע בשנת 2019 והוביל את הקבוצה לחצי גמר הפיינל פור. במהלך העונה הנוכחית בחר לעזוב את גן נר ועבר עם קטש לפנאתינייקוס.

יו"ר המועדון יניב מזרחי: "ליאור הוא מאמן מנוסה, עם רזומה מכובד וניסיון ברמות הגבוהות ביותר של אירופה. מעבר לכך - הוא בן אדם עם אישיות שמתאימה לרוח המועדון שלנו ולקבוצה שאנחנו נבנה יחד בשבועות הקרובים. אנחנו מתרגשים לקבל את ליאור למשפחה הכתומה ולעבודה המשותפת שלנו העונה"

ליאור ליובין מאמן גלבוע/גליל. לירון מולדובן
חוזר לישראל. ליובין/לירון מולדובן

ליובין הוא המאמן הרביעי בלבד שזוכה לאמן את נס ציונה בליגת העל אחרי נדב זילברשטיין, עופר ברקוביץ ובראד גרינברג. הכתומים צפויים לעבור שינוי מסיבי בסגל לקראת העונה הבאה, כשמלבד הקפטן טל דן וייתכן שהפורוורד ליאור קררה, כל שאר השחקנים שהובילו את הקבוצה לזכייה היסטורית ביורופקאפ לא אמורים להמשיך.

המועדון נפרד היום מגרינברג והיו"ר יניב מזרחי אמר: "אני רוצה להודות לבראד על עונה היסטורית עבורנו. המועדון יוקיר לו תודה לעד על הזכייה בתואר ראשון והיסטורי, וכולנו במשפחת עירוני נס ציונה מאחלים לו בהצלחה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully