וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': חמישה אדומים לשפרעם, משחק העלייה האלים הופסק

עירוני טבריה נשארה בזכות ניצחון טכני במשחק הפלייאוף, אחרי התפרעויות ופגיעות מכוערות מצד שחקני היריבה מליגה ב' שנותרה בשישה שחקנים. עלי חטיב בין המורחקים

הופעה אלימה ומבזה של בני שפרעם היום (שישי) במשחק הפלייאוף על העלייה לליגה א' מול עירוני טבריה ששרדה בסופו של דבר בליגה השלישית. טבריה ניצחה 0:1 משער גדול של רומי דוידוב בדקה ה-81, אבל כדורגל היה החלק השולי באצטדיון עילוט.

השופט אביעד שילוח הפסיק את המשחק בדקה ה-26 אחרי עימות בין שחקנים וכניסה למגרש של אנשי שפרעם שתקפו אותו בעקבות שתי הרחקות של תאמר דיאב ואחמד דיאב שביצעו עבירות מכוערות ללא כדור. למרות זאת, השופט חזר מחדר ההלבשה והחליט לחדש את המשחק אחרי 20 דקות. ההתפרעויות נמשכו לקראת הסיום עם עלי חטיב שתפס את השופט בחולצה בדרישה לפנדל והורחק, ואחריו גם סוהאב נאסר שסטר לשחקן יריב וגם אחמד יונס אחרי שנשרק פנדל לזכות טבריה עמוק בתוספת הזמן.

אלימות במשחקי המבחן על עלייה לליגה א' בין שפרעם לבין עירוני טבריה. צילום מסך, צילום מסך
השופט אביעד שילוח נאלץ לעצור את המשחק/צילום מסך, צילום מסך

בעקבות האדום החמישי סיים שילוח את המשחק מטעמי חוסר ספורטיביות וטבריה תקבל ניצחון טכני 0:3. השופט נזקק לליווי משטרתי וגם ביציעים נרשמו עימותים שאילצו את השוטרים להתערב. שפרעם צפויה להיענש בחומרה על אירועי המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully