וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פרטיזן בלגרד החתימה את ז'ליקו אוברדוביץ' ל-3 שנים

המאמן הסרבי האגדי שב למועדון הסרבי אותו הוליך לאליפות אירופה היסטורית ב-1992. יצליח להשיב את הקבוצה לימיה היפים?

עכשיו זה רשמי. אחד הקאמבקים המפוארים של הכדורסל האירופי בשנים האחרונות נסגר, כשז'ליקו אוברדוביץ', המאמן המעוטר ביותר ביבשת חתם ל-3 שנים במועדון בו החל את קריירת האימון המפוארת שלו, פרטיזן בלגרד. אוברדוביץ', שזכה 9 פעמים באליפות אירופה עם חמש קבוצות שונות, ינסה להשיב את פרטיזן לימיה היפים, לאחר שאיבדה בשנים האחרונות את הבכורה בסרביה לכוכב האדום.

בפרטיזן מתכוננים לכנס ביום שני הקרוב מסיבת עיתונאים בו יוצג ז'ליקו אוברדוביץ' כמאמן הקבוצה. קודם לכן קיבל אוברדוביץ' את ברכת הבעלים של פרטיזן בלגרד על שובו למועדון בו החל את קריירת האימון והוביל לזכייה בלתי נשכחת באליפות אירופה ב-1992. אוסטויה מיכאילוביץ', האיש החזק בפרטיזן צייץ "חזר!" וצירף תמונה של אוברדוביץ' כשברקע המאמן האגדי נראה בצעירותו כשהוא יושב על ספסל הקבוצה בקדנציה הקודמת.

ז'ליקו אוברדוביץ' סגר בפרטיזן בלגרד. הטוויטר של אוסטויה מיכאילוביץ', בעלי פרטיזן, אתר רשמי
חוזר למקום בו הכל התחיל. אוברדוביץ'/אתר רשמי, הטוויטר של אוסטויה מיכאילוביץ', בעלי פרטיזן

"אנחנו שמחים לקבל את ז'ליקו אוברדוביץ' בחזרה", הוסיף הנשיא לתקשורת. "אני מאמין שאין מילים טובות מספיק כדי לתאר עד כמה ההגעה שלו חשובה עבור פרטיזן. נדבר בהרחבה במסיבת העיתונאים ביום שני. יש לנו עבודה רבה לעשות".

ז'ליקו אוברדוביץ' בן ה-61 החל את קריירת האימון שלו בפרטיזן בלגרד ב-1991, בה שיחק קודם לכן במשך חמש שנים. ב-1992 הוביל את הקבוצה לזכייה ראשונה אי פעם בגביע אירופה לאלופות. לאחר מכן הוביל גם את חובנטוד בדאלונה וריאל מדריד לזכייה אחת, כשאת תקופת השיא שלו העביר בפנאתינייקוס היוונית, עמה זכה חמש פעמים באליפות אירופה בשנים 2000, 2002, 2007, 2009 ו-2011. ב-2017 זכה בפעם האחרונה באליפות היורוליג עם פנרבחצ'ה, אך מאז שעזב את הקבוצה במהלך עונת 2018/19 לא אימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully