וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב תקפה את איימן עודה, שמיהר להגיב

יו"ר הרשימה המשותפת העניק את צלחת אליפות הנוער למ.ס. עיילבון: "כן לכבוד הדדי, לא למהללי שאהידים", נכתב בפוסט חריף בעמוד הפייסבוק של הצהובים. עודה ענה בצורה מבודחת בטוויטר: "חכו שיגלו שאני אוהב הפועל", והוסיף: "כל הכבוד לשחקני הנוער של מכבי על משחק מצוין"

מועדון הכדורעף של מכבי תל אביב פרסם היום (שישי) בפייסבוק פוסט נגד חבר הכנסת איימן עודה, שהעניק למ.ס. עיילבון את תואר אלופת המדינה לנוער. יו"ר הרשימה המשותפת מצדו לא נשאר חייב, ובחר להגיב בטוויטר, עם קורטוב של עוקצנות כלפי המועדון הצהוב, אך גם פרגון לשתי הקבוצות שהגיעו לגמר. "חכו שיגלו שאני תומך גם בהפועל ת"א בכדורגל", כתב עודה. "אבל צחוק בצד, שחקני הנוער של מכבי תל אביב בכדורעף נתנו פייט רציני לנבחרת של עיילבון ומגיע להם כל הכבוד על משחק מצוין".

"כן לכבוד הדדי, לא למהללי שאהידים", כתבו מוקדם יותר בעמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב. "ראשית, אנו מעוניינים לברך את מועדון מ.ס עיילבון על זכייה היסטורית באליפות המדינה לנוער. החברים מעיילבון במשך שנים רבות בנו מועדון כדורעף מכובד ורציני, שקוצר פירות רבים בגילאי הנוער ומעמיד קבוצה מכובדת בליגת העל. ברכות. אך במעמד הגמר שנערך אתמול בכפר סבא, התרחש אירוע שאיננו יכולים לעבור עליו בשתיקה. לפני המשחק ולאחריו, מישהו ממארגני המשחק, חשב לנכון לתת ליו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, את הבמה והכבוד ללחוץ ידיים לשחקנים ולהעניק לקבוצה המנצחת את צלחת האליפות.

הפוסט של הצהובים

"נדגיש. אנו מתנגדים בתוקף לפסילת אדם ולהעלבתו בגלל מוצאו ואנו מאמינים כי יש לכבד כל אדם באשר הוא אדם, בדיוק כפי שקבלנו בהערכה ובכבוד רב את שר הספורט ראלב מג'אדלה כאורח כבוד במעמד גמר גביע המדינה ב-2007, אך באותה נשימה, אין לנו שום כוונה להלבין ולנרמל חבר כנסת המהלל שאהידים ופעילות אלימה נגד מדינת ישראל".

"אין זה מקובל שבאירוע רשמי של איגוד ספורט ישראלי הנתמך על ידי המדינה, יגיע לקחת חלק כאורח כבוד, אדם שמדבר על אינתיפאדה ובשבח נסראללה כנגד מדינת ישראל. לאירוע ממלכתי כמעמד גמר אליפות, היה ראוי להביא כאורח כבוד, אדם ממלכתי המכבד את המדינה והמתנגד בצורה ברורה לכל אלימות נגדה. כבוד הדדי בין יהודים לערבים - כן! הלבנת אלימות ומהללי שאהידים - לא!"

התגובה של עודה

פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור בירכו על הודעת מכבי תל אביב בכדורעף: "הודעת מכבי תל אביב לפיה לא ראוי שאורח הכבוד בגמר יהיה ח"כ איימן עודה שמהלל ותומך במחבלים היא כמים צוננים על נפש עייפה במדבר, בימים אלו כאשר תומכי הטרור קיבלו לגיטימציה להשפיע מתוך הקואליציה שום דבר אינו מובן מאליו ואנו מבקשים להודות למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully