וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת ווימבלדון: פדרר יפתח מול מנארינו, האלפ הפצועה לא תשתתף

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 13:42

השוויצרי יוכל לפגוש את דג'וקוביץ' רק בגמר, המדורג ראשון יתחיל מול ג'ק דרייפר המקומי, מארי מול בסילאשווילי. אלופת 2019 בחוץ בשל פציעה בשוק

הגרלת ווימבלדון נערכה היום (שישי) וקבעה כי רוג'ר פדרר יפגוש בסיבוב הראשון את אדריאן מנארינו הוותיק, אותו ניצח בששת המפגשים שלהם בעבר. אם הכול יילך כשורה, יפגוש המאסטרו השוויצרי את סשה זברב ברבע הגמר, בעוד נובאק דג'וקוביץ' עשוי לפגוש שם את אנדריי רובלב. עוד קודם לכן, יתמודד המדורג ראשון בסיבוב הראשון מול ג'ק דרייפר המקומי שהשיג את הכרטיס מהמוקדמות. יש לציין שדג'וקוביץ' ופדרר נמצאים בשני חצאים שונים של ההגרלה, כך שיוכלו להיפגש, אם וכאשר, רק בגמר.

במפגש מסקרן נוסף בסיבוב הראשון יפגוש אנדי מארי המתקאמבק את ניקולוז בסילאשווילי.

אצל הנשים, סרינה וויליאמס שחולמת על תואר שמיני בלונדון וגרנד סלאם מספר 24 תפתח את דרכה מול המדורגת 100 אליאקסנדרה ססנוביץ', במפגש הראשון בין שתיהן. בסיבוב השני היא תפגוש את המנצחת בין ברנרדה פרה ונאו היבינו ובשלישי עשויה לחכות לה יריבתה בגמר 2018 אנג'ליק קרבר. המדורגת ראשונה אשלי בארטי תפתח את דרכה מול קרלה סוארס נבארו הוותיקה.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Mohamed Farag, GettyImages
שב לטורניר שהוא כל כך אוהב. פדרר/GettyImages, Mohamed Farag

זמן קצר לפני ההגרלה של אליפות ווימבלדון, הודיעה היום (שישי) סימונה האלפ כי לא תיקח חלק בטורניר הדשא המיתולוגי. "לצערי הרב אני נאלצת להודיע על פרישה מהטורניר, כי לא הצלחתי להתאושש מהפציעה בשוק", כתבה אלופת 2019 ברשתות החברתיות.

"נתתי הכול כדי להיות מוכנה לווימבלדון, בעיקר בזכות החוויות המופלאות שהיו לי שם לפני שנתיים", הוסיפה. "התרגשתי לחזור למגרשים המופלאים הללו, אבל לצערי הגוף שלי לא שיתף פעולה. אצטרך לשמור את התחושות הללו לשנה הבאה. אני מאוד מתוסכלת מההחלטה הזו, זו היתה תקופה קשה מאוד, החמצתי את שני המייג'ורים האחרונים ונראה מה יקרה בעתיד. אני מקווה שזה יחזק אותי כאדם וכספורטאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully