וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: איתן טיבי סיכם לשנתיים

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 21:59

בלם הנבחרת ומכבי תל אביב צפוי לעזוב את הצהובים אחרי תשע שנים בעקבות רכישת עידן נחמיאס. כ-300 אוהדים הגיעו למפגש עם השחקנים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

הפועל באר שבע ממשיכה להתחזק והמטרה הבאה היא איתן טיבי. בלם הנבחרת בן ה-33 סיכם הערב (חמישי) עם האדומים לשנתיים. טיבי היה במו"מ עם מכבי תל אביב, שם הוא משחק בתשע השנים האחרונות, אבל אחרי שמחזיקת הגביע צירפה את עידן נחמיאס, הבלם הוותיק הבין שאין לו מה לחכות והוא כעת בדרך להצטרף לבאר שבע.

אם טיבי אכן יחתום בהפועל באר שבע, הוא יצטרף אל חברו איתי שכטר שעשה את אותה הדרך בקיץ וכבר התאמן עם חבריו החדשים. איתן טיבי, שבנובמבר יחגוג 34, החל את הקריירה שלו בבית"ר ירושלים, ממנה הושאל להפועל רעננה והכח עמידר רמת גן. ב-2010 שיחק בשרלרואה הבלגית ועונה לאחר מכן עבר לעירוני קרית שמונה. מאז 2012 הוא במכבי תל אביב. הבלם הוא שיאן האליפויות מבין השחקנים הפעילים בישראל עם שבעה תארים - אחד עם בית"ר ירושלים ב-2006/7, אחד עם עירוני קרית שמונה ב-2011/12 ועוד חמישה עם מכבי תל אביב. רק שני שחקנים זכו ביותר אליפויות מטיבי - אלון חרזי ואריק בנאדו. גם שלום שלומזון, יוסף מרימוביץ' וניר דוידוביץ' זכו בשבע צלחות. בנוסף, טיבי זכה עם הצהובים גם פעמיים בגביע. יש לו 53 הופעות בנבחרת ואפילו שער אחד במדים הלאומיים.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יעבור מצהוב לאדום. טיבי/מאור אלקסלסי

300 מאוהדי הפועל באר שבע הגיעו הערב (חמישי) להפנינג הפתיחה הרשמי לעונת 2021/22 של הקבוצה שנערך בכר הדשא במתנ"ס נירים בעיר. הקבוצה התאמנה בבוקר, אבל הערב הגיעה למפגש עם האוהדים שהגיעו בהתלהבות רבה ופרצו אל כר הדשא לא לפני שהם לוקחים את החולצות של השחקנים החדשים ובראשם איתי שכטר.

האוהדים קיבלו בצורה אוהדת ומחבקת מאוד את השחקנים שכבר הוחתמו ויש ציפייה גדולה מאוד לשחקנים נוספים בהמשך, גם זרים וגם ישראלים ובראשם דין דוד - אותו גם ינסו לצרף.

הפועל באר שבע צירפה הקיץ עד כה את איתי שכטר, עומרי גלזר, אביב סולומון, רועי גורדנה ואיאד אבו עביד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully