וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה טוענים: סקוטי ווילבקין מסרב להחליף את שיין לארקין בנבחרת

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 8:28

לפי דיווחים, שחקנה של מכבי תל אביב שמחזיק באזרחות טורקית לא מתכוון ללבוש את מדי הנבחרת במקום הכוכב שסובל מפציעת גב וייעדר מהטורניר הקדם אולימפי. במספר מקומות קראו לבטל את אזרחותו

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

שחקנה של מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עומד מאמש (רביעי) במרכז השיח בתקשורת הטורקית וזאת לאחר פציעתו של כוכב הנבחרת שיין לארקין שייעדר מהטורניר הקדם אולימפי שיחל בשבוע הבא, וככל הנראה גם מהאולימפיאדה אם נבחרתו תעפיל לשם, בשל פציעת גב.

ווילבקין מחזיק באזרחות טורקית ואף ייצג את הנבחרת באליפות העולם 2019, ובטורקיה פורסם אמש כי האיגוד יפנה אליו מיידית בעקבות הפציעה של לארקין. עם זאת, בכלי תקשורת שונים פורסם כי כוכב מכבי תל אביב הודיע בעבר לאיגוד הטורקי כי אין לו כוונה לשוב לנבחרת בעתיד הנראה לעין.

עם שובו מאליפות העולם סיפר ווילבקין גם בישראל כי עבר עליו קיץ עמוס מדי, והוא לא מתכוון לייצג שוב את טורקיה, שהעניקה לו אזרחות כששיחק בדרושפאקה. כמו כן ווילבקין ציין מספר פעמים בתקופה האחרונה כי הוא מחכה לחופשת קיץ ארוכה אחרי השנתיים הלא פשוטות שעברו עליו בישראל. במספר כלי תקשורת קראו לבטל את אזרחותו של ווילבקין בעקבות הסירוב הצפוי להופיע לנבחרת.

סקוטי ווילבקין נבחרת טורקיה. GettyImages
לא עוד? ווילבקין במדי נבחרת טורקיה ב-2019/GettyImages

הערכות אמש בטורקיה מלמדות כי מי שיתייצב במקומו של ווילבקין לנבחרת הוא בובי דיקסון בן ה-38. הנבחרת הטורקית הכשרונית תשחק את הטורניר הקדם אולימפי שלה בקנדה ותנסה לתפוס את המקום לטוקיו כשהנבחרת הקנדית המקומית נחשבת למתחרה העיקרית שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully