וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן ריינולדס חתם במכבי תל אביב: "אסיר תודה על ההזדמנות לחזור"

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 11:39

שחקן הפנים ששיחק במועדון ב-2019/20 חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "החוויה הראשונה הראתה לי שמכבי זה מועדון גדול". ספרופולוס: "אנחנו יודעים שבקדנציה השניה שלו איתנו הוא ישחק אפילו טוב יותר". הצהובים נפרדו מאותלו האנטר

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (חמישי) על חזרתו של ג'יילן ריינולדס, ששיחק במדיה במהלך עונת 2019/20. שחקן הפנים האמריקאי חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, אחרי שהיה מהשחקנים המפתיעים ביורוליג אשתקד במדי באיירן מינכן.

"אני שמח מאוד ואסיר תודה על ההזדמנות לחזור למכבי תל אביב", אמר ג'יילן ריינולדס לאתר הרשמי של המועדון. "החוויה הראשונה שלי הראתה לי שמכבי זה מועדון גדול, מה שהפך את ההחלטה שלי הפעם לקלה. אני כבר לא יכול לחכות ולראות את ההיכל מלא באוהדים נפלאים. אביא את כל האנרגיה והמיקוד שלי כדי לעזור לקבוצה לזכות בכל מה שאפשר. יאללה מכבי!"

"אני שמח מאוד שאנחנו מחזירים את ג'יילן ריינולדס למכבי תל אביב", אמר לאחר החתימה המאמן יאניס ספרופולוס. "אנחנו מכירים אותו היטב והוא מכיר אותנו. הוא יוכל להתאקלם מהר ויהיה מוכן לעזור במהירות לקבוצה. אנחנו יודעים שבקדנציה השניה שלו איתנו הוא ישחק אפילו טוב יותר ויתמוך בקבוצה בצורה יותר יעילה כי הוא צבר ניסיון אירופאי".

הסנטר האמריקאי מחליף אותלו האנטר שהאופציה עליו לא מומשה, ולחבור לאנטה ז'יז'יץ' בקו הקדמי של הצהובים. האלופה הישראלית צפויה להכריז בקרוב גם על החתמתם של קינן אוואנס, שחקנה של הפועל חיפה בעונה שעברה, והחזרתו של ג'ייק כהן.

מכבי תל אביב נפרדת מאותלו האנטר

ג'יילן ריינולדס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שב ליד אליהו. ריינולדס/דני מרון

ריינולדס (28, 2.08) בוגר אוניברסיטת קסביאר משנת 2016 החל את הקריירה המקצוענית שלו במדי רקנאטי מהליגה האיטלקית השנייה בה רשם 18.2 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק. במהלך העונה עבר לרג'יאנה מהליגה האיטלקית הראשונה בה שיחק במשך רוב עונת 2017/18. את העונה סיים לתקופה קצרה במדי ברצלונה.

בקיץ 2018 חתם בזניט סנט פטרסבורג ששיחקה ביורוקאפ והיה לאחד המצטיינים במפעל. אחרי עונה אחת עבר לז'צאינג מהליגה הסינית, אך אחרי כמה חודשים עבר לליגת הפיתוח מבלי לשחק. בסוף דצמבר 2019 חתם במכבי תל אביב והחליף את טאריק בלאק הפצוע. למרות השתלבות די טובה וממוצעים של 5.7 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק חוזהו לא הוארך והוא אף לא הוחזר לעונת הקורונה. הקיץ חתם בבאיירן מינכן והיה לאחד השחקנים הטובים של הקבוצה המפתיעה כשרשם 13.6 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully