וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "דוראנט כישרון גדול יותר מג'ורדן, ייתכן שהוא הכי כישרוני אי פעם"

מאמן גולדן סטייט עם אמירות מפתיעות: "KD שחקן מזן אחר לחלוטין, שונה מכל מי שהכרתי". פיפן חולק עליו: "הוא לא עבר את לברון"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

למרות שהודח מהפלייאוף מוקדם מהצפוי, קווין דוראנט השאיר לחובבי ה-NBA טעם של עוד בסדרה מול מילווקי, וכעת סוחט מחמאות יוצאות דופן. זה מה שאמר עליו אתמול (רביעי) סטיב קר: "הוא הכדורסלן הכי מוכשר עלי אדמות, אולי הכי מוכשר אי פעם. לדעתי, הוא יותר כישרוני אפילו ממייקל ג'ורדן".

קר, שאימן את דוראנט בגולדן סטייט ושיחק עם הוד אווירותו בשיקגו, מסביר. "קווין שונה מכל שחקן שהכרתי. הוא שחקן מזן אחר לגמרי - גארד בגובה 2.08 מטר, עם יכולות עם הכדור, עם טווח בלתי נגמר בקליעה, עם יכולת מסירה, חסימה...הוא מגן על הטבעת בצורה מדהימה. כשצפיתי בו משחק השנה, חשבתי שזו הייתה חוויה עוצרת נשימה".

דוראנט רשם בשלושת המשחקים האחרונים של ברוקלין מול מילווקי ממוצעים של 43 נקודות, 12.3 ריבאונדים ו-6.3 אסיסטים, וכמעט סחב את הנטס על גבו לגמר המזרח.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס, מתחבק עם סטיב קר, מאמן גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
נותן לו הרבה כבוד. קר עם דוראנט/רויטרס

אבל יש גם מי שחושב אחרת מקר. אחד מהם שותפו האגדי של ג'ורדן בשיקגו, סקוטי פיפן. לדבריו של פיפן, דוראנט עוד לא עקף את לברון ג'יימס בתור השחקן הטוב בעולם.

"כדי לעקוף את לברון צריך לעשות קצת יותר ממספרים אישיים. לברון ג'יימס הוא שחקן שלם עם הבנה עמוקה של מה נדרש כדי להיות קבוצה מנצחת. האם KD הגיע לרמה הזאת? בשורה התחתונה, הוא הלך הביתה. הוא עדיין צריך ללמוד לא מעט לפני שיעקוף את לברון בכל מה שקשור לתרומה שלו לקבוצה ממנצחת. אני נותן לו הרבה קרדיט. ברוקלין איבדה את קיירי, והארדן היה אולי ב-50 אחוז יכולת. אבל זה לא אומר שדוראנט הגיע לרמה הזאת עדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully