וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד סטיבנס בחר את יורשו: בוסטון תמנה את אימה אודוקה למאמן

המאמן שקודם לנשיא מצא את המחליף שלו: עוזר מאמן ברוקלין יעמוד על הקווים של הסלטיקס ויהפוך למאמן ראשי לראשונה בקריירה

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

בוסטון ממשיכה לבנות את עצמה מחדש: לפי ESPN, הסלטיקס קרובים למנות למאמן את אימה אודוקה, עוזר מאמן ברוקלין. אודוקה בן ה-43, שחקן העבר ששיחק בין היתר גם באירופה, שימש החל מ-2012 כעוזר מאמן בשלוש קבוצות NBA: תחילה תחת גרג פופוביץ' בסן אנטוניו (בה גם הופיע כשחקן), לאחר מכן בפילדלפיה ולאחרונה בברוקלין, בה היה על תקן עוזרו הבכיר של טיירון לו.

אודוקה נבחר על ידי בראד סטיבנס, האיש שאחרון שעמד על הקווים ב-TD גארדן, שקודם לאחרונה לעמדת הנשיא לענייני כדורסל במועדון, על חשבון דני איינג' הוותיק. המהפכה בבוסטון החלה גם בכל הקשור לסגל השחקנים, כשקמבה ווקר הועבר לאוקלהומה סיטי.

עוזר מאמן ברוקלין נטס אימה אודוקה. Hannah Foslien, AP
מקבל את המפתחות לראשונה בקריירה. אודוקה/AP, Hannah Foslien

בין היתר, הזכירו בתקשורת המקומית בבוסטון גם את האפשרות שים מדר שנבחר על ידי הסלטיקס בבחירה ה-47 בדראפט 2020, יצטרף לקבוצה בקיץ הקרוב.

"מקורות בבוסטון טוענים שהסלטיקס ישקלו ברצינות את האפשרות לצרף את מדר בקיץ. זו אפשרות שעלתה", ציינו בדיווח. "הוא מעניין את הסלטיקס, אחרי שהפך לשחקן הצעיר אי פעם בליגת העל הישראלית שזוכה בפרס השחקן המשתפר של העונה. הוא יכול להיות אופציה זולה לרכז המחליף, ולהוסיף נעורים ויצירתיות לסגל. בניגוד לשחקנים אחרים שהסלטיקס צירפו לאחרונה לקו האחורי, הוא לא אנדרסייזד (נמוך ביחס לעמדה שלו במגרש), וזה יכול להיות חידוש מרענן. מדר אכן יכול למלא צורך מיידי של הקבוצה, אבל האפשרות הסבירה יותר היא שהסלטיקס ימצאו פתרונות בעמדת הרכז בשוק השחקנים החופשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully