וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פרום לקראת הטור דה פראנס: "מעולם לא פקפקתי שאוכל לחזור"

ישראל סטארט אפ ניישן מתכוננת למירוץ האופניים היוקרתי שייפתח בשבת. הרוכב האגדי שישוב אחריי פציעה: "אעשה הכל כדי לעזור"

הטור דה פראנס צפוי להיפתח בשבת, והקבוצה "ישראל סטארט אפ ניישן" חולמת להשיג ניצחון ראשון אי פעם באחד השלבים. במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול (שלישי) התייחסו הרוכבים והבעלים סילבן אדאמס לגבי תחושותיהם ושאיפותיהם לקראת מרוץ האופניים היוקרתי ביותר בעולם.

"ניצחון בשלב יהיה דבר אדיר", אמר הרוכב כריס פרום, שהשיג ארבע זכיות בטור לאורך הקריירה - יותר מכל רוכב פעיל בעולם ומגיע לטור הראשון שלו מאז פציעתו לפני שנתיים. למרות שעדיין אינו נמצא בכושר מלא, הבהיר פרום כי הוא מחוייב להשיג את ציון הדרך החשוב. "אני לא מחפש ניצחון עבורי", אמר. "אני אעשה הכל לסייע לוודסי" (מייק וודס). התגעגעתי לטור הזה אחרי שנתיים של היעדרות. עצם החזרה לטור שימשה עבורי כמקור אדיר של מוטיבציה. מעולם לא פיקפקתי שאוכל לחזור. לפני שנתיים צפיתי במירוץ מכסא גלגלים. והנה חזרתי. עליי עדיין להרים את הרמה לאן שהייתי. אני עוד לא שם. אבל יש לנו קבוצה מצוינת ואעשה הכל כדי לעזור".

חברי נבחרת ישראל סטארט אפ ניישן לקראת הטור דה פראנס 2021. איגוד האופניים, אתר רשמי
מפנטזים על ניצחון היסטורי באחד השלבים. חברי נבחרת ישראל סטארט אפ ניישן/אתר רשמי, איגוד האופניים

מייק וודס יהיה הרוכב המוביל של ישראל סטארט ניישן בטור: "לא אשנה את הסגנון שלי רק כי מדובר בטור דה פראנס. ארכב בצורה מאד אגרסיבית". הבטיח וודס. "עם ההרכב שיש לנו כאן ועם הנסיון העצום שמביאים רוכבים כמו כריס פרום וגרייפל - אפשר יהיה להשיג נצחון וגם לנסות להשאר בתמונת המירוץ הדירוג הכללי".

הישראלי עומר גולדשטיין: "המטרה להשיג נצחון היא המשימה העיקרית עבורי אבל אנסה לצאת לבריחה כשתהיה הזדמנות ולהשיג תוצאה".

הבעלים שותף של ישראל סטארט אפ ניישן סילבן אדמס סיכם : "השגנו הרבה בשש שנים מאז שהקמנו את הקבוצה. ישראל מתפתחת בגדול כאומת אופניים. אנחנו מגיעים לטור דה פראנס השני שלנו וזה דבר ענק. התכניות שלנו זה לא לשבת בשקט בטור הזה. תשמעו מאיתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully