וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארצות הברית: "בוסטון תשקול ברצינות להחתים את ים מדר הקיץ"

אחרי החור שנוצר בעקבות הטרייד על קמבה ווקר, בראד סטיבנס שוקל את האפשרויות של הסלטיקס בעמדת הרכז: "מדר יכול למלא צורך מיידי"

ים מדר אחרי שנבחר בדראפט 2020 על ידי בוסטון סלטיקס/צילום: דני מרון. עריכה: ניר חן

עד כמה בוסטון באמת עוקבת אחרי ים מדר? בארצות הברית טוענים שההתעניינות של הסלטיקס ברכז הפועל תל אביב ממשית. באתר "מאסלייב" שמקורו בבוסטון, פורסם היום (רביעי) שבראד סטיבנס, שהוזז לאחרונה מעמדת המאמן לתפקיד נשיא המועדון, שוקל את האפשרויות בעמדת הרכז בעקבות הטרייד ששלח את קמבה ווקר לאוקלהומה סיטי, ובוחנת בין היתר את האפשרות לצרף את מדר.

"מקורות בבוסטון טוענים שהסלטיקס ישקלו ברצינות את האפשרות לצרף את מדר בקיץ. זו אפשרות שעלתה", ציינו בדיווח. הסלטיקס בחרו ברכז בן ה-20 בבחירה ה-47 בדראפט 2020, עוד בימי כהונתו של דני איינג' כנשיא. כעת נוצר חלל בעמדת הרכז, ומדר עשוי להישלף.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
בראד סטיבנס עוקב. ים מדר/אודי ציטיאט

"הוא מעניין את הסלטיקס, אחרי שהפך לשחקן הצעיר אי פעם בליגת העל הישראלית שזוכה בפרס השחקן המשתפר של העונה", תואר מדר בדיווח בארצות הברית. "הוא יכול להיות אופציה זולה לרכז המחליף, ולהוסיף נעורים ויצירתיות לסגל. בניגוד לשחקנים אחרים שהסלטיקס צירפו לאחרונה לקו האחורי, הוא לא אנדרסייזד (נמוך ביחס לעמדה שלו במגרש), וזה יכול להיות חידוש מרענן. מדר אכן יכול למלא צורך מיידי של הקבוצה, אבל האפשרות הסבירה יותר היא שהסלטיקס ימצאו פתרונות בעמדת הרכז בשוק השחקנים החופשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully