וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עידן כהן חתם בהפועל רמת גן, ירין שרעבי ברמת השרון

המגן הימני חוזר לשחק בישראל אחרי עונה בארה"ב, רמת השרון עם החתמה ראשונה. יוגב לרמן הצטרף לכפר קאסם, אוהד חזוט באחי נצרת, אוהד אלביליה חתם באום אל פאחם וזר שלישי להפועל איכסל

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

עידן כהן, ששיחק בעונה שעברה בהרטפורד אתלטיק האמריקאית, חזר לישראל וחתם בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית. המגן הימני בן ה-25, שהיה שותף לעליית הליגה של הפועל תל אביב, ינסה לעשות את זה גם עם האורדונים. לפני כן החתימה הקבוצה של ליאור זדה את הבלמים איתי עוזרי ורוני ספקטור.

* הפועל ניר רמת השרון ביצעה היום (רביעי) החתמה ראשונה לקראת עונת 2021/22 כשצירפה לשורותיה את ירין שרעבי. הקשר בן ה-22 התחיל את העונה הקודמת במכבי נתניה ובמהלכה הושאל להפועל רעננה מהלאומית, במדיה כבש שני שערים.

* הפועל איכסל השלימה את מכסת הזרים שלה עם צירופו של הברזילאי רוג'ר דוארטה. הבלם בן ה-26, שגדל באמריקה מיניירו וקבוצתו האחרונה הייתה גרמיו אנאפוליס, מצטרף לקשר הניגרי מייק אמנגה שהגיע מעירוני קרית שמונה ולחלוץ הוונצואלני קרלוס אספינוסה שהגיע ממ.ס. כפר קאסם.

* מ.ס. כפר קאסם חיזקה את חוליית הגנה שלה עם החתמתו של יוגב לרמן. הבלם בן ה-29, ששיחק בהפועל רעננה, הפועל קטמון, עירוני קרית שמונה והפועל ניר רמת השרון, הוא המוחתם הראשון של כפר קאסם בחלון הנוכחי.

* מכבי אחי נצרת צירפה את הקשר אוהד חזוט בן ה-22, ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר שלם שירדה לליגה א' וכבש במדיה שני שערי ליגה ועוד אחד בגביע. לפני כן שיחק בהפועל עפולה.

* הפועל אום אל פאחם החתימה את המגן השמאלי אוהד אלביליה בן ה-24, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully