וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור סנגל: סאדיו מאנה תרם יותר מחצי מיליון יורו להקמת בית חולים במקום בו נולד

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 13:41

חלוץ ליברפול ממשיך למצב את עצמו כפילנתרופ, ואחרי שעזר לבנות בתי ספר במולדתו, השקיע הון בבניית בית חולים שישמש כ-34 כפרים: "בזכות הכדורגל אני יכול לעזור לאנשים"

תקציר: ליברפול - קריסטל פאלאס 0:2/ספורט1

סאדיו מאנה המשיך למצב את עצמו כגיבור עממי במולדתו סנגל, כשהחליט לתרום כסף כדי לממן הקמת בית חולים בישוב שבו נולד, במבאלי. אחרי שחזר לסנגל בתחילת החודש למשחקים של הנבחרת הלאומית, מאנה נפגש עם נשיא המדינה מאקי סול והשניים דנו בפרויקט. בסופו של דבר, מאנה תרם 530 אלף יורו עבור הקמת בית החולים, והסכום יושקע לא רק בבנייה המבנה אלא גם בהשקעה להבאת צוות רופאים איכותי, כשבית החולים אמור לשרת עוד 34 כפרים שמסביב באזור. יש לציין כי מאנה, חלוץ ליברפול, כבר בנה בתי ספר באזור.

בעבר מאנה כבר הדגיש ואמר שכסף זה דבר משני בחייו. "למה שארצה עשר מכוניות פרארי או 20 שעוני יהלומים או שני מטוסים פרטיים?", אמר כוכב ליברפול, "מה החפצים האלה יועילו לי או לעולם? הייתי ילד רעב, נאלצתי לעבוד בשדות, שרדתי ימים קשים, שיחקתי כדורגל יחף, לא זכיתי לקבל חינוך, לא היו לי הרבה דברים, אבל כיום בזכות מה שאני מרוויח מכדורגל אני יכול לעזור לאנשים.

"בניתי בתי ספר, בניתי מגרשי כדורגל, סיפקתי בגדים, נעליים ואוכל לאנשים שסובלים מעוני קשה, בנוסף כל חודש אני נותן 70 יורו לכל אדם באזור קשה מאוד בסנגל ותומך במשפחות שלהם. אני לא צריך מכוניות יוקרה, בתים מפוארים או חופשות יוקרתיות. אני מעדיף שהאנשים שלי יקבלו חלק קטן ממה שחיי הכדורגל העניקו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully