וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עדי עמוס יחליף את אורן אהרוני, שביעות רצון מקצב מכירת המינויים

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 13:38

מאמן קבוצת הנערים יחליף את המאמן שעוזב לבני הרצליה. למעלה מ-5,000 מינויים נמכרו שבוע בלבד לפקיעת המחיר המוזל למחדשי מינוי מעונת 2019/20: "רשימות ההמתנה מתמלאות ובקרוב נפתח את המקומות לקהל הרחב"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום: לילך וייס

הנהלת מכבי תל אביב התכנסה אמש (שלישי) לישיבת סיכום של עונת 2020/21 במהלכה זכתה הקבוצה באליפות ישראל ה-55 שלה, גביע המדינה וגביע ווינר, אך במקביל ידעה חוסר הצלחה ביורוליג. בישיבה נערכה סקירה של הנושאים השונים, ביניהם הכספיים, ובימים הקרובים צפויים לצאת הודעות על מהלכים ראשונים לקראת העונה הבאה, בין היתר צירופם של קינן אוואנס וג'ייק כהן.

כמו כן שוחרר אמש ממכבי המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ומאמן קבוצת הנוער אורן אהרוני שעזב לבני הרצליה. במכבי שיחררו את אהרוני למרות הערכה רבה כלפיו, כשמי שמונה במקומו הוא עדי עמוס, מאמן קבוצת הנערים ועוזר המאמן השני של עודד קטש בנבחרת ישראל. עמוס כבר היה סגור כמנהל המקצועי ומאמן קבוצת הנוער של הדאבליסטית הפועל עמק חפר, אך בעקבות העזיבה של אהרוני ביצע פניית פארסה וחזר לצהובים.

אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל. אודי ציטיאט
למעלה מ-5,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בהיכל/אודי ציטיאט

היום הודיעה הקבוצה כי למעלה מ-5,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בהיכל מנורה מבטחים לעונה הבאה והמכירה נמשכת. המחיר המוזל למחדשי המינוי מעונת 2019/20 תקף לעוד שבוע בלבד, עד 30.06.2021, כאשר 1,000 אוהדים כבר העבירו פניות ברשימות ההמתנה. שמירת המקומות היא עד 14 ביולי, כאשר לאחר מכן המושבים הפנויים ייפתחו למכירה לקהל הרחב ולאוהדים ברשימות ההמתנה.

"נכנסנו לימים האחרונים של המחיר המוזל שאנחנו מציעים למחדשי המינויים. רשימות ההמתנה מתמלאות ובקרוב נפתח את המקומות לקהל הרחב", הסביר מנכ"ל מכבי תל אביב עדלי מרכוס. "אנחנו עובדים בימים אלה על בניית הקבוצה לעונה הבאה ואני קורא לכל המכביסטים לחזור להיכל לאחר עונה שבה לא מכרנו מינויים לקהל שלנו, שחשוב לנו כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully