וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל כרמי: "55% מהמשלחת הן ספורטאיות ועל כך גאוותנו"

23.6.2021 / 12:25

יושב ראש הוועד האולימפי בביקור המסורתי בבית הנשיא כחודש לפני טקס הפתיחה של האולימפיאדה: "בטוקיו נפגוש תנאים מיוחדים במינם לקיום תחרויות ספורט, זה אתגר לכל המשתתפים"

גיבושון של הוועד האולימפי לקראת אולימפיאדת טוקיו/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: ליר שפיגלר

נציגים מהמשלחת הישראלית לאולימפיאדה הגיעו היום (רביעי) לביקור המסורתי בבית הנשיא, בו נשא יושב ראש הוועד האולימפי הישראלי יגאל כרמי את הדברים הבאים: "תהא זו המשלחת האולימפית הגדולה ביותר של ישראל אי פעם, כ -90 ספורטאיות וספורטאים שיתחרו ב- 18 ענפי ספורט. למרביתם זו ההופעה הראשונה במשחקים האולימפיים ו-15 ספורטאים, כבר חוו הופעה אולימפית אחת".

משלחת ישראל מורכבת ומגוונת וחשוב לציין את התחרויות הקבוצתיות בהם ישתתפו ספורטאי ישראל. יש לנו כמובן את נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית שמגיעה בפעם הרביעית ברציפות למשחקים האולימפיים, יש לנו נבחרת בייסבול, אחת משש הנבחרות שהגיעו לטוקיו, את נבחרת הרכיבה על סוסים שעושה זאת לראשונה, את הנבחרת הקבוצתית בג'ודו ושלוש קבוצות שליחים בשחייה. ואם לא ניקח בחשבון את נבחרת הבייסבול הרי 55% במשלחת ישראל הן ספורטאיות ועל כך גאוותנו.

יו"ר הוועד האולימפי בישראל יגאל כרמי. באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
יגאל כרמי/אתר רשמי, באדיבות הוועד האולימפי בישראל

יחד עם הספורטאים יוצא צוות מקצועי רחב ובו מאמנים, אנשי רפואה אנשי הספורט ההישגי ורבים אחרים. צוות זה עובד עם הספורטאים שנים רבות ומכין אותו לרגעי השיא. זה המקום להודות להם בשם כולם. משלחת ישראל למשחקי טוקיו 2020 תפגוש תנאים מיוחדים במינם לקיום תחרויות ספורט. יפן מארחת את המשחקים בחשש רב ממגפת הקורונה, דבר שמוצא ביטוי בדעת הקהל המקומית. המגבלות שהושטו על האורחים רבות וקשות ואין ספק שיהוו אתגר לכל המשתתפים.

כבוד הנשיא, יחד עם כל הקשיים, הדחיות והחששות הכבדים אני מבטיח לך שהספורטאים והספורטאיות יעשו את המיטב כדי להצליח ובכך, לשמח את כל בית ישראל האוהב ומוקיר אותם, ויהיה איתם לכל אורך הדרך. בהזדמנות זו, לפני סיום דברי, אני רוצה לברך בהצלחה את המשלחת הפראלימפית שתופיע בטוקיו".

לאחר מכן התארחה המשלחת לארוחת צהריים חגיגת והרמת כוסית במלון ישרוטל כרמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully