וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני טוקיו: פרויקט צילומים מיוחד שיוצג בבית הנשיא

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 12:18

חברי המשלחת הישראלית למשחקי טוקיו 2020 לוקחים חלק במיזם הצילום של ערוץ הספורט שצילם דן שיראי. התערוכה תוצג בבית הנשיא במסגרת המפגש המסורתי עם משלחת ישראל

לינוי אשרם ,שגיא מוקי, תמנע נלסון, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין, אנסטסיה גורבנקו , נבחרת הבייסבול הישראלית, ספורטאים מהמשלחת הפארלימפית ועוד עשרות ספורטאים וספורטאיות לוקחים חלק במיזם הצילום של ערוץ הספורט שצילם דן שיראי. התערוכה תוצג מחר בבית הנשיא במסגרת המפגש המסורתי של נשיא המדינה עם משלחות ישראל למשחקים האולימפיים והפראלימפיים לפני נסיעתם שיועבר בשידור חי בערוץ הספורט.

פרויקט ישראל טוקיו. דן שיראי,
פרויקט ישראל טוקיו/דן שיראי

פרויקט הצילום "ישראל טוקיו" תיעד את ענפי הספורט השונים המשתתפים באולימפיאדה, ואת חברי המשלחת שייצגו את ישראל באולימפיאדת טוקיו 2021. הספורטאים הישראלים לקחו חלק בצילומים אומנותיים אשר צולמו בלוקיישנים שונים ברחבי הארץ. צילומי התערוכה, מוצגים מחר בבית הנשיא בירושלים, יעלו בהמשך באתר ערוץ הספורט ויוצגו בחללי תצוגה ברחבי הארץ. מטרת הפרויקט הוא להדגיש דרך הספורטאים ודרך הצילום את העוצמה, האסתטיקה והריגוש של עולם הספורט. כמו גם ליצור פלטפורמה שתמנף, תעצים ותחבר קהלים חדשים לעולם הספורט ולשלל הענפים המשתתפים במשחקים האולימפיים, בהם ג'ודו, בייסבול, טריאתלון, שחייה צורנית, רכיבה על סוסים ועוד..

פרויקט ישראל טוקיו. דן שיראי,
כולם מוכנים. פרויקט ישראל-טוקיו/דן שיראי

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט: "ערוץ הספורט גאה לקחת חלק בפרויקטים מגוונים השמים את הספורטאים הישראלים בקדמת הבמה, ומודה לבית הנשיא על הבמה שהוא מעניק לתערוכה. אולימפיאדת טוקיו היא עוגן משמעותי בלוח שידורי הערוץ לקיץ הקרוב אשר יתווסף אל מגוון התכנים והמפעלים האטרקטיביים המשודרים בערוץ הספורט של ישראל."

פרויקט ישראל טוקיו. דן שיראי,
שאגת הג'ודוקא. פיטר פלצ'יק מוכן ליפן/דן שיראי

הצלם דן שיראי: "תווי הפנים של כל אחד מאתנו הם מפה לסיפורי הנפש ולנפתולי החיים ובכל אדם ואדם מסתתר סיפור מרתק. במהלך המסע המצולם של ספורטאיות וספורטאי ישראל פגשתי והכרתי אנשים מדהימים מלאי תשוקה, מקצוענות ובעיקר אהבה ללא גבולות לעולם הספורט ולענף הספציפי שבו הם בחרו לעסוק. עולם הספורט הוא חלק נכבד מתרבות של אומה והפרויקט הזה מחבר את הפאזל הכל כך חשוב על מנת להוביל את הספורט עוד צעד קדימה לעבר ההבנה, שספורט ותרבות הם מאותה משפחה".

  • עוד באותו נושא:
  • טוקיו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully