וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג' שוב "נחנק" ברגע האמת: "אם אתה כוכב, אתה חייב לקלוע את זה"

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 9:04

כוכב הקליפרס החטיא שתי זריקות עונשין מכריעות בהפסד לפיניקס וספג ביקורת ברשת ומהפרשנים, מאמנו הגן עליו: "בלעדיו לא היינו כאן". וגם: אחרי הדחיפות, הטראש טוק וההקנטות של הקליפרס, דווין בוקר שמר על קור רוח, למרות אף שבור: "סבל מכאבים אדירים"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

לרגע נדמה היה שהכל הלך לקליפרס כמו שהם קיוו. פיניקס איבדה את היתרון בדקה האחרונה, דווין בוקר שיחק עם פרצוף פגוע וחוסר ביטחון, פול ג'ורג' קלע 6 נקודות רצופות ונראה מלא בביטחון ועם מומנטום, והאורחים מלוס אנג'לס עלו ליתרון 103:104, וג'ורג' הלך לקו 8 שניות לסיום כדי להגדיל את הפער ל-3. אבל אז מי שאמור להיות הכוכב הגדול של הקליפרס החטיא פעמיים ברציפות מהעונשין, ופיניקס הצליחה איכשהו לנצח בשנייה האחרונה מסל של דיאנדרה אייטון, כדי לעלות ליתרון 0:2 בסדרה.

אומנם הקליפרס כבר חזרו פעמיים מפיגור 2:0 - מול דאלאס ומול יוטה - אבל זה כואב, ובהחלט מרגיש כמו פספוס, אחרי שהיו כל כך קרובים ולא הצליחו לזכות ביתרון הביתיות. כעת הקליפרס יהיו חייבים לנצח את משחקים 3 ו-4 בבית, ולקוות לגנוב את החמישי בפיניקס, שככל הנראה תקבל את כריס פול בחזרה. מנגד, אף אחד בלוס אנג'לס לא יודע מה מצבו של קוואי לאונרד, והאם יחזור.

פול ג'ורג', שחקן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
יזכרו לו רק את ההחטאות. ג'ורג'/רויטרס

"מבאס מאוד להיות כל כך קרוב, ואז להפסיד", הודה רג'י ג'קסון, "אבל זה כדורסל, והכדור יכול לקפץ לכל כיוון. אנחנו עדיין חבורה מלאת ביטחון. נראה את הווידאו, נמצא אילו התאמות עלינו לעשות, איך אנחנו יכולים להשתפר. אני אוהב את הקבוצה שלנו, אוהב את הסכייויים שלנו, אני אוהב את הלחימה שלנו".

הסטטיסטיקה מראה שזו בסך הכל הפעם השנייה העונה שבה ג'ורג' הולך לקו העונשין ומחטיא פעמיים ברציפות את שתי הזריקות שלו. "הוא נראה עייף מאוד הלילה", אמר טיירון לו, מאמן הקליפרס, על PG, "אבל הוא רוצה לנצח, והיינו זקוקים לו הלילה". עד להחטאות מהקו, ג'ורג' קלע 6 נקודות בדקה האחרונה, כולל שני סלי קלאץ' שהציבו את קבוצתו במצב מצוין, אבל כולם יזכרו את ההחטאות, למרות שסיים עם 26 נקודות. "הביטחון של הקבוצה לא נפגע", מבטיח לו, "תנו קרדיט לפיניקס, הם שיחקו טוב, אבל עכשיו אנחנו צריכים לחזור הביתה ולדאוג לעניינים שלנו. כבר היינו במצב הזה בעבר". לו נשאל איך פול ג'ורג' מרגיש בחדר ההלבשה אחרי ההחטאות וענה: "הוא בסדר. זה חלק מהמשחק. החבר'ה יודעים שבלעדיו לא היינו במשחק הזה בכלל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ג'ורג' כמובן ספג ביקורות קשות ברשתות על כך ש"נחנק", ופרשן ESPN סטיבן איי סמית ביקר את ג'ורג': "הוא הכוכב שלהם, אותו הביאו בטרייד כדי לשחק לצד קוואי לאונרד, בגלל זה שילמו לו כל כך הרבה כסף, הם האמינו בו, אבל כשאתה כוכב, אתה חייב לגמור את המשחק! אתה חייב לקלוע אותן, חייב לקלוע את הזריקות האלה. והוא לא עשה את זה".

פטריק בברלי, שבדקות האחרונות תיסכל את דווין בוקר ובמהלך המשחק אף התנגש איתו וגרם לו לשבר באף, אמר בסיום על הדרמה: "שיחקתי הרבה משחקים בליגה הזאת, והמשחק הזה הוא לא ספק מהטובים שבהם. קשה לבלוע את זה. כשאתה מסתכל על המשחק, כבר ניצחנו אותו. אבל כבר היינו במצבים האלה לפני כן".

גיבור הניצחון הוא ללא ספק דיאנדרה אייטון, שהטביע 0.7 שנייה לסיום והכריע את הקרב הצמוד, שבו יתרון השיא היה 6 נקודות. אייטון, שקבע שיא קריירה בפלייאוף (24 נקודות), טען שהמחמאות מגיעות לג'יי קראודר, שמסר לו במהלך המכריע. "זה ללא ספק ניצחון של ג'יי", אמר אייטון בצניעות אופיינית, "מסירה נהדרת. חוץ מזה, המאמן סידר לנו תרגיל נהדר, החברים בטחו בי והקבוצה בטחה בי, דווין סידר לי חסימה מצוינת, ואז השאר כבר היו באתלטיות שלי והכישרון שלי". מאמן פיניקס מונטי וויליאמס אמר אחרי המשחק ש"אייטון הופך לשחקן מאוד דומיננטי", והחמיא לקהל המקומי: "זה הקהל הכי רועש שנתקבלתי בו בחיי, אני אסיר תודה לתמיכה שלהם".

גם קמרון פיין סיים עם שיא קריירה בפלייאוף, 29 נקודות, ולטענת מאמן הקליפרס, "לא הייתה לנו תשובה לקמרון פיין הלילה. הוא רץ על המגרש, היה לוהט כל הערב. המהירות והזריזות שלו ממש פגעו בנו הלילה".

דווין בוקר, כאמור, נאלץ לשחק עם שבר באף, שדימם לא מעט אחרי מהלומה שספג בפניו. לפני הסיום הוא ספג דחיפה מידי דמרקוס קאזינס, ופטריק בברלי נראה מדבר איתו טראשטוק די סוער, אבל בוקר בשתי הפעמים שמר על קור רוח, למרות השמירה האגרסיבית עליו וההקנטות. מונטי וויליאמס נשאל האם השמירה עליו מוגזמת, ואמר: "זה פשוט פלייאוף. גם טיי (לו) וגם אני מבינים את קמת הפיזיות שנדרשת וישאפשרו. אני חושב שבוקר עשה עבודה, כשלא איפשר להם להוציא אותו מהמשחק".

בוקר נשאל על האף השבור שלו וענה: "בחיים זה לא קרה לי לפני, אבל עכשיו אני מרגיש יותר טוב". כשנשאל אם ההגנה מולו חורגת מהגבולות הלגיטימיים, ענה: "את זה אתם תחליטו. זו קבוצה אגרסיבית. ככה הם שומרים". מאמן פיניקס מונטי ווילאימס החמיא לו: "הוא כנראה שיחק תחת כאבים עצומים. כשראיתי מה קרה לו, ממש הייתי מודאג, לראות את כל הדם נוזל על הפרקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully