וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון הוצג בפארמה: "דחיתי הצעות משתי קבוצות בכירות בליגת האלופות"

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 21:45

השוער שב הביתה בגיל 43: "לא רציתי לשבת על הספסל, מקווה לכתוב עוד כמה עמודים בספרי ההיסטוריה של המועדון. רוצה לשחק במונדיאל של 2022"

תקציר: נבחרת איטליה - נבחרת ויילס 0:1/ספורט2

20 שנה אחרי שעזב את פארמה, הוצג הערב (שלישי) ג'אנלואיג'י בופון בקבוצת נעוריו, אליה חזר בגיל 43. "אני מקווה לכתוב עוד כמה עמודים בדפי ההיסטוריה של המועדון הזה, ויודע שאני מסוגל לכך", אמר. "זה הסיבה העיקרית שחזרתי לכאן, ביחד עם 999 סיבות נוספות. הרגשתי חיבור רגשי כל כך חזק לכאן, ידעתי שפארמה תוכל לתת לי משהו שאף קבוצה אחרת לא תוכל. לראות שוב את כל המקומות הללו גרם לי להרגיש בבית. אני צריך להרגיש שמח, ופארמה תמיד גרמה לי להרגיש שמח".

השוער שעזב את יובנטוס וחתם לשנתיים, לאחר שדחה הצעות ממספר קבוצות אחרות, טען: "היו לי שתי הצעות מקבוצות בכירות בליגת האלופות, אבל לא כשוער ראשון. לא כך רציתי לבלות את השנתיים הקרובות. אני משוכנע שנחזור לסרייה A תוך זמן קצר. אנשים שוכחים שפארמה היתה קבוצה הרביעית בטיבה באיטליה בשלב מסוים, יש פה עבר מפואר ואני משוכנע שגם עתיד מזהיר".

ולא, למקרה שתהיתם, בופון עדיין לא מוותר על חזרה לנבחרת איטליה - גם לא בגיל 43. "כרגע הולך לנבחרת טוב מאוד, אז אני לא רוצה להפריע", אמר. "אני אדם חולם ואופטימי, אז כמובן שלשחק במונדיאל נוסף יהיה אתגר מדהים עבורי. אני מקווה להגיע לקיץ 2023 במצב טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully