וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית העונה: רוי ניסני ינהג באימון הרשמי הראשון שלפני הגרנד פרי באוסטריה

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 19:12

קבוצת וויליאמס הודיעה שנהג הפורמולה 1 הישראלי יפתח את סדרת האימונים הרשמיים בסוף השבוע השני שייערכו במסלול רד בול רינג באוסטריה: "בהמשך לעבודה הטובה של רוי בצרפת, אין לי ספק שהוא יתרום לנו"

נהג הפורמולה 1 הישראלי רוי ניסני ממשיך לקבל קרדיט בקבוצת וויליאמס. היום (שלישי) הודיעה הקבוצה בהודעה לתקשורת שניסני יחזור ויפתח את ההכנות של הקבוצה לקראת המרוץ השני שיתקיים ברד בול רינג באוסטריה בעוד עשרה ימים.

זו הפעם הרביעית העונה שניסני ינהג במכונית של ראסל, שתישא את הלוגו של "ישראל סטארט אפ ניישן". בהודעה לתקשורת שפרסמה היום קבוצת וויליאמס אמר דייב רובסון, ראש מערך המהנדסים האחראים על ביצועי הרכב: "לקראת הגרנד פרי האוסטרי רוי יחזור לנהוג באימון הראשון, בשל העבודה הטובה שלו בצרפת, ולנוכח ההתאמות הרבות שאנחנו מתכננים לעשות ברכב, אין לי ספק שרוי יתרום לקבוצה להשיג את ההתאמות הנכונות".

רוי ניסני. וויליאמס, אתר רשמי
ממשיך להתקדם. רוי ניסני/אתר רשמי, וויליאמס

זוהי עונתו השנייה של ניסני כנהג המבחן הרשמי של קבוצת וויליאמס בפורמולה 1 והוא חולק את זמנו בין האימונים והעבודה עם מהנדסי הקבוצה בבריטניה, לבין מרוצים בפורמולה 2, שם לאחרונה זכה לעמוד על הפודיום במקום השלישי במרוץ היוקרתי שנערך ברחובות מונאקו. "נהדר לחזור ולנהוג ב-FW43B כל כך מהר, אחרי האימון בצרפת", אמר. "אני מאמין שהרשמים שאספק לממהנדסים ימשיכו להיות שימושיים ולסייע לקבוצה להתקדם ולהשיג דרוג טוב יותר במרוצים עצמם".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully