וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תשלם לרביב לימונד 90 אלף שקלים בגין הפרשי שכר

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 11:35

בתום בוררות של שנתיים ודרישה של קפטן העבר של האדומים ל-400 אלף שקל פיצויים, דחה הבורר גבריאל קראוס את רוב טענות התביעה וקבע כי האדומים יצטרכו לשלם לשחקן הפרשי שכר בגין עונת 2018/19 בלבד

שחקני עירוני נס ציונה לאחר הזכייה ביורופקאפ/ברני ארדוב

הפועל תל אביב תחויב לשלם לשחקנה לשעבר רביב לימונד סך של 90 אלף שקלים על הפרשי שכר בגין עונת 2018/19, כשרוב רכיבי התביעה שהגיש לימונד נגד הקבוצה לאיגוד הכדורסל נדחים, כך קבע הבורר עורך הדין גבריאל קראוס.

הבוררות בין לימונד להפועל תל אביב התנהלת במשך כמעט שנתיים, כשהשחקן תובע סכום של כ-400 אלף שקלים שהורכב מרכיבים שונים, ביניהם הפרשי שכר, ימי חופשה, הפרשות סוציאליות ופיצויי פיטורין. לטענת עורך דינו של לימונד בזמן הגשת הבוררות הפועל תל אביב פיטרה אותו ולכן הוא זכאי להפרשים.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
רביב לימונד במדי הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

מנגד בהפועל תל אביב טענו כי מדובר בתביעה חסרת תום לב בכך "שלימונד מנסה לזכות בכספים לא לו והחורגים מההסכמים, וכי הנתבעת שילמה לתובע את כל המגיע לו על פי ההסכמים". בהפועל טענו כי לימונד יכול לתבוע או את הפחתת שכרו בסך 20 אלף דולר לגבי עונת 2018/19, או את ההפרש בין מה שאמור היה להרוויח במדיה לעומת מה שהרוויח בפועל בעירוני נס ציונה, אך לא את שניהם יחד.

קראוס דחה כל סעיף בתביעה המתייחס לתקופה של לפני עונת 2016/17 בשל התיישנות, ודחה דרישות לסעדים, הפרשי שכר מעונת 2016/17, עלויות רכב ודירה ופיצוי בגין אי מתן זכות שימוע. הוא מחק מחוסר סמכות את הדרישה לפדיון ימי חופשה, הפרשי גמעל מעביד ופיצוי בעבור אי המצאת תלושי שכר. מנגד הוא דחה את טענתה של הפועל תל אביב לקיזוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully