וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאל על פרשת נערות הליווי: "בצ'ילה מחפשים דברים שלא קיימים"

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 9:33

ההעפלה לשמינית גמר קופה אמריקה לא הרגיעה את הרוחות. הצהובונים חוגגים: מדל ואשתו הסירו עוקב, בת זוגו של ורגאס תוקפת

תקציר: אורוגוואי - צ'ילה 1:1/ספורט 1

אם מישהו חשב שההעפלה הקלילה של צ'ילה לשמינית גמר קופה אמריקה 2021 הלילה (בין שני לשלישי) תשכיח את פרשת נערת הליווי, מוטב שהוא יחשוב שוב. לה רוחה נפרדה מאורוגוואי ב-1:1 והבטיחה את הכרטיס לשלב הבא, אבל בבית עוסקים במעשיהם של הכדורגלנים הסוררים לא פחות מאשר בתוצאות על הדשא. לכולם נמאס מהפרשות החוזרות ונשנות בעשור האחרון.

למי שלא עקב: ביום ראשון התפרסמו ידיעות על כך ששישה שחקנים - רובם ותיקים ובכירים - ערכו מסיבה עם נערות ליווי בבית המלון בו שוהה נבחרת צ'ילה. השחקנים עצמם מיהרו להכחיש וטענו שהיחיד שהגיע לבית המלון היה הספר של ארתורו וידאל. לא כולם האמינו להם - בעיקר בגלל ההיסטוריה רוויית השערוריות בנבחרת צ'ילה בכלל ושל וידאל בפרט.

אחרי התיקו נגד אורוגוואי, וידאל שכבש שער עצמי, התייחס לפרשה לראשונה: "בצ'ילה כולם כל הזמן מחפשים דברים שלא קיימים. עשינו טעות עם הספר כי הכנסה שלו לבית המלון היא הפרה של הנחיות הקורונה, אבל זה לא יקרה שוב".

שחקן נבחרת צ'ילה, ארתורו וידאל. רויטרס
ממשיך להכחיש בתוקף. וידאל/רויטרס

הכדורגלנים מכחישים בתוקף את קיומה של מסיבת חשק, אבל חלק מבנות הזוג שלהם כנראה לא ממש מאמינות וצהובונים חוגגים. אתמול הסתבר שגארי מדל ואשתו, כריסטינה מוראלס, הפסיקו לעקוב זה אחרי זה באינסטגרם והספרדייה פיזרה רמזים בסטורי על כך שהיא לא תסלח לו. כשמדל העלה לייב סטורי ממחנה הנבחרת, אשתו הגיבה תוך כדי: "אני הולכת להחליף את המנעול בדלת חחחח, אל תבוא לפה יותר".

אשתו של אדוארדו ורגאס העלתה תמונה שלה עם מזוודה בשדה התעופה. כשאחד העוקבים הגיב: "היא בדרך לחפש את בעלה", היא הגיבה לו בחזרה: "איזה בעל?".

בינתיים העיתונאית שחשפה את פרשת נערות הליווי לכאורה, ססיליה גוטיירס, ערכה אתמול שיחת וידאו אינסטגרם פומבית עם אשתו לשעבר של שחקן הנבחרת לשעבר גונסאלו חרה. היא סיפרה: "הוא אדם בלי לב ובלי נשמה. פעם אחת הגעתי לשדה התעופה לאסוף אותו אחרי שהנבחרת חזרה ממשחק חוץ ומצאתי אותו שם עם אישה אחרת. וזו לא הייתה הפעם היחידה...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully