וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה נפרד מבאר שבע, בפולין כבר יודעים: "הוא פצצה מתקתקת"

הקשר הפורטוגלי פרסם פוסט פרידה: "אנצור את הזיכרונות לעד". התקשורת הפולנית עושה היכרות: "הטמפרמנט הוא הבעיה הכי גדולה שלו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

אחרי שחתם רשמית בשורות לגיה ורשה, ז'וזואה פרסם אמש (שני) פוסט פרידה מהפועל באר שבע, במדיה שיחק שנתיים והפך ליקיר הקהל.

"אלה היו שנתיים אינטנסיביות, עם ניצחונות רבים והמון רגעים שלעולם לא אשכח. מהפועל באר שבע אני נושא זיכרונות שאנצור לנצח", ציין הקשר הפורטוגלי. "כמה מילים לא יוכלו להגדיר את הכרת התודה שכולם ראויים לה, על הדרך שקיבלו אותי, איך הוקירו לי, איך כולם גרמו לי להרגיש עוד אחד מכם, עוד אחד ממשפחתכם. למנהלי ואוהדי הפועל באר שבע, לחברי לקבוצה, תודה רבה ואיחולים. אלה חייו של הכדורגלן. הגיע הזמן להיפרד, הגיע הזמן לצאת להרפתקה חדשה. אבל אני יכול להבטיח שמעכשיו אני אהיה עוד אוהד של הפועל באר שבע".

ז'וזואה נפרד מקבוצתו הפועל באר שבע. חשבון האינסטגרם של ז'וזואה josuepesqueira, צילום מסך
פוסט הפרידה של ז'וזואה/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של ז'וזואה josuepesqueira
ז'וזואה מוצג במדי לגיה ורשה. מתוך האתר הרשמי של לגיה ורשה, צילום מסך
ז'וזואה והמדים החדשים/צילום מסך, מתוך האתר הרשמי של לגיה ורשה

בינתיים, בפולין עושים היכרות עם השחקן חם המזג. בכתבת פרופיל נרחבת אודותיו, מנו בתקשורת המקומית את עבירות המשמעת הרבות שלו לאורך השנים, וקבעו ש"הוא פצצה מתקתקת".

"אין ספק שהבעיה הכי גדולה של ז'וזואה היא הטמפרמנט שלו. לגיה תהיה חייבת ללמוד להשתלט עליו בעניין הזה", ציינו. "התרחיש האופטימי הוא שהיתרונות שלו יגברו על החסרונות בזמן שישחק בלגיה. הוא שחקן לא קונבנציונלי, שמסוגל לכבוש בבעיטות חופשיות, למסור מסירות מרהיבות ולהצטיין במצבים נייחים. הוא בדיוק השחקן שמאמן לגיה חיפש לקבוצה במרכז השדה. אולי בלגיה רגעי הגאונות יגברו על הרגעים שבהם הוא מאבד שליטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully