וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן פוטבול פעיל ראשון יצא מהארון: "יש לי את החיים הכי טובים שיש"

היסטוריה ב-NFL: שחקן לאס וגאס ריידרס קרל נסיב הצהיר על נטייתו המינית בפוסט אמיץ ונרגש, והפך לראשון שעושה זאת בענף המצ'ואיסטי: "רציתי לעשות את זה מזמן"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

היסטוריה בארצות הברית: שחקן פוטבול פעיל ראשון יצא מהארון. קרל נסיב מלאס וגאס ריידרס הצהיר הלילה (בין שני לשלישי) על נטייתו המינית בפוסט אינסטגרם חשוף, נרגש ואמיץ, בהתחשב בענף המצ'ואיסטי שממנו הוא מגיע.

"רציתי לקחת רגע כדי להודיע שאני הומו. רציתי לעשות את זה כבר במשך זמן רב, ועכשיו אני סוף סוף מרגיש בנוח להוציא את זה החוצה", אמר נסיב בן ה-28. "יש לי את החיים הכי טובים שיכולים להיות, את המשפחה הכי טובה, ויש לי חברים ועבודה שכל אחד יכול רק לחלום עליהם".

נסיב הבהיר שהוא יוצא מהארון כדי להעביר מסר לענף, והוסיף שיתרום 100 אלף דולר לארגון אמריקאי שתומך בנוער להט"בי. "אני מקווה שאתם לא חושבים שאני עושה זאת כדי לקבל תשומת לב", אמר. "אני בסך הכל מאמין שחשוב שלנושא הזה תהיה חשיפה ציבורית. יום אחד תהליך של יציאה מהארון כלל לא יהיה נחוץ, אבל עד אז, אעשה כל שביכולתי כדי לעזור לקרב ולהכיל אנשים שרוצים לעשות את זה".

נסיב משחק ב-NFL מאז 2015, ויחל בקרוב את עונתו השנייה במדי הריידרס, אחרי ששיחק קודם לכן בקליבלנד ובטמפה ביי. הוא הפך לשחקן הפוטבול הראשון שיוצא מהארון בליגה המקצוענית, ולאחד הספורטאים הגברים המקצוענים היחידים אי פעם בענף אמריקאי כלשהו שעשו זאת בעודם ספורטאים פעילים. ב-2014 נבחר בדראפט ה-NFL הדיפנסיב אנד מייקל סם, הומו מוצהר, אבל הוא מעולם לא שיחק בליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • להט"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully