וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החתימה את יוג'ין אנסה לשלוש שנים, ז'וזואה נפרד: "אנצור את הזיכרונות"

עודכן לאחרונה: 22.6.2021 / 0:45

החלוץ הגנאי הוא שחקן החיזוק השישי שחותם אצל רוני לוי בקיץ הזה: "מתרגש ללבוש את המדים האדומים ולקבל את דחיפת הקהל". הפורטוגלי הודה למועדון: "כולם גרמו לי להרגיש כאילו אני חלק ממכם, עוד בן משפחה"

ז'וזואה, קשר הפועל באר שבע, בעימות עם היריבה אחרי הניצחון על בני יהודה/ספורט 1

הפועל באר שבע ממשיכה לעצב את הסגל לקראת העונה הבאה, והערב (שני) הודיעה גם על צירופו של יוג'ין אנסה, שחתם לשלוש עונות. "אני שמח לחתום במועדון", אמר. "שיחקתי מול הקהל כשחקן אורח, וכעת אני מתרגש ללבוש את המדים האדומים ולקבל את הדחיפה של הקהל כשחקן הקבוצה. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי".

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור, הוסיף: "אנו ממשיכים בבניית הקבוצה והכנות לקראת מחנה האימונים. היום יוג'ין מצטרף למשפחת הפועל באר שבע ויהווה תוספת כוח לסגל המתהווה. אני מברך אותו ומאחל לו הצלחה רבה בשורותינו".

שחקן הפועל באר שבע יוג'ין אנסה. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
סגל מעניין נבנה בבירת הנגב. אנסה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

אנסה (26) הגיע לכדורגל הישראלי ב-2017, שחתם בבית"ר תל אביב רמלה. לאחר מכן הצטיין גם במדי הפועל רעננה ועירוני קרית שמונה, וכעת הוא משתדרג ומצטרף לאחת הקבוצות הבכירות בכדורגל הישראלי.

מדובר בשחקן החיזוק השישי שחותם בהפועל באר שבע בקיץ הזה, אחרי איתי שכטר, עומרי גלזר, רועי גורדנה, אביב סולומון ואיאד אבו עביד. גם דור מיכה אמור להצטרף לסגל של רוני לוי.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע בדקה את האפשרות לצרף את איתמר ניצן, 5 שחקנים חדשים באימון הפתיחה

לכתבה המלאה
ז'וזואה נפרד מקבוצתו הפועל באר שבע. חשבון האינסטגרם של ז'וזואה josuepesqueira, צילום מסך
ז'וזואה נפרד מקבוצתו הפועל באר שבע/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של ז'וזואה josuepesqueira

ז'וזואה הפורטוגלי, ששוחרר מהקבוצה אחרי שלל הפרשיות, כתב היום פוסט פרידה מהקבוצה: "אלה היו שנתיים אינטנסיביות, שהורכבו מהרבה ניצחונות ולא מעט רגעים שלעולם לא אשכח. מהפועל באר שבע אנצור זיכרונות לנצח. מעט מילים יוכלו לתאר את התודה שמגיעה לכולם, על הדרך שבה קיבלו אותי, ואיך שאומצתי, איך כולם גרמו לי להרגיש כאילו אני חלק ממכם, עוד בן משפחה.

"למנהלי הפועל באר שבע, לשחקנים, לאוהדים, לחבריי לקבוצה, תודה רבה על הכל. אלה הם חיי כדורגלן. זה הזמן לומר שלום, זה הזמן לעבור להרפתקה חדשה. אבל אני יכול להבטיח לכם - מעתה ועד עולם אהיה אוהד הפועל באר שבע!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully