וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.6: "מסי הסכים להצעה של לאפורטה", "אמבפה ביקש לעזוב את פריז סן ז'רמן"

בספרד טוענים: הפרעוש יאריך את חוזהו בברצלונה בשנתיים. הכוכב הצרפתי בדרך לריאל, צ'לחנוילו חתם רשמית לשלוש שנים באינטר

תקציר: הולנד - צפון מקדוניה 0:3/ספורט1

העברות

  • הקאן צ'לחנוילו חתם לשלוש שנים באינטר. הקשר בן ה-27 הגיע בהעברה חופשית ממילאן וירוויח 5 מיליון יורו לעונה.
  • ווטפורד החתימה את החלוץ הניגרי עמנואל דניס מקלאב ברוז'. סכום ההעברה לא פורסם, החלוץ כבש 27 שערים ב-90 הופעות בבלגיה.
  • מילוט ראשיצה נמכר מוורדר ברמן לנוריץ' תמורת 11 מיליון יורו. הקוסוברי אמר: "אני מתרגש מאוד שאוכל לשחק לעיני הקהל של נוריץ' ובפרמיירליג. אתן את המיטב שלי למועדון בכל משחק ומקווה לרגש את האוהדים עם הרבה שערים ובישולים".

שמועות

  • העיתונאי מיגל ריקו מדווח: ליאונל מסי הודיע לז'ואן לאפורטה כי הסכים לחוזה החדש שהציעה לו ברצלונה - חוזה שישאיר אותו בקאמפ נואו לשנתיים נוספות.
  • העיתונאי הצרפתי דניו ריולו מ-RMC טוען: "קיליאן אמבפה ביקש לעזוב את פריז סן ז'רמן. המצב מסובך כי הוא יצטרך למצוא קבוצה שתשלם לו, אבל הוא לא רוצה להישאר. אם לא יעזוב כעת, יעזוב בקיץ הבא בחינם".
  • יובנטוס קרובה לסגור את עסקת מנואל לוקאטלי. הקשר שמצטיין במדי נבחרת איטליה ביורו כבר סיכם על חוזה עד 2026 עם שכר של 3 מיליון יורו בעונה, וכעת יובה מתכננת להיפגש עם נציגי ססואולו ב-48 השעות הקרובות כדי לסגור את העסקה.
  • לפי ג'אנלוקה די מארציו, אשרף חכימי בחר בפריז סן ז'רמן. גם צ'לסי רצתה את המגן הימני שעזב את אינטר, אולם הוא כבר הכריע לטובת פ.ס.ז' ואף סיכם את תנאיו במועדון.
  • העיתונאי אלפרדו פדולה מ"גאזטה" האיטלקי מדווח: ארלינג הולאנד סיכם בריאל מדריד! הוא היה רוצה לעבור לשם, אבל זה לא תלוי ראק בו - ריאל צריכה לסכם עם קבוצתו בורוסיה דורטמונד. הגרמנים יודעים שבקיץ הבא סעיף השחרור שלו יעמוד על 75 מיליון יורו אבל כעת מתעקשים על 175 מיליון יורו. ריאל מוכנה לשלם רק בסביבות ה-100 מיליון.
  • לפי "אס", לסרחיו ראמוס יש לא מעט הצעות על השולחן אך הוא מעדיף את פריז סן ז'רמן. גם מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי לוחצות, אולם קבוצת הפאר הצרפתית תוכל להציע את המשכורת הגבוהה ביותר, וגם העיר פריז קוסמת לבלם הוותיק.
  • ומזה שהלך, לזה שאולי יבוא: ריאל מדריד עוקבת אחר הבלם הברזילאי רוג'ר איבנז, ששיחק אשתקד כמושאל מאטאלנטה ברומא.
  • בתקשורת האיטלקית טוענים: ברצלונה שוקלת את מועמדותו של כוכב נאפולי לורנצו אינסינייה, שיוכל לעזוב ללא תמורה בקיץ הבא ועל כן עשוי להימכר בשבועות הקרובים.
  • לפי "סקיי", "ההעדפה של הארי קיין היא להישאר בפרמיירליג, טוטנהאם מעריכה אותו ב-120 מיליון ליש"ט, אולי אפילו יותר, והיא נואשת להשאירו. אבל מנצ'סטר סיטי עשתה את הצעד הראשון".
  • אחד מכוכבי היורו דנזל דאמפריז ממשיך לעורר עניין רב בקבוצת היבשת. לפי התקשורת ההולנדית, רשימת המועמדות לצרפו כוללת את באיירן מינכן, אינטר, מילאן ואברטון.
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. Alex Caparros, GettyImages
אופציות לא חסרות לו. ראמוס/GettyImages, Alex Caparros

ברצלונה רצתה את רובין גוזנס, אך הסכום שדורשת אטאלנטה - 35 מיליון יורו - גבוה מדי בשביל הקטלאנים.
לפי התקשורת הבריטית, אסטון וילה מוכנה להציע 30 מיליון ליש"ט לארסנל על אמיל סמית' רואו המוכשר.
אטאלנטה מביעה עניין בשוער נאפולי דויד אוספינה. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא סוון בוטמן מליל, עליו כבר הציעה אטאלנטה 20 מיליון יורו.
ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים: ארסנל המועמדת המובילה לרכוש את קשר מילאן פרנק קסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully