וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל הודיע על פרישה: "מודה על האפשרות לשמח כל כך הרבה אנשים"

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 16:28

קשר בית"ר ירושלים לשעבר תולה את הנעליים בגיל 34: "לכל דבר טוב יש סוף. התואר הכי חשוב עבורי - לסיים קריירה מלאה ללא כרטיס אדום"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים 6:7 (בפנדלים)/ספורט1

קשר בית"ר ירושלים לשעבר קובי מויאל הודיע היום (שני) על פרישה מכדורגל בגיל 34. ‎"עוברת בי צמרמורת ורגשות מעורבים שאני רושם את המילים האלה, אבל לכל דבר טוב יש סוף", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. ‎היום אני בן 34 וכשאני מסתכל אחורה המילה היחידה שיש לי בכדי לסכם את הכל היא קודם כל תודה!

"‎תודה לה' על הזכות שנתן לי להיות חלק מהמשחק הזה, על האפשרות לשמח כל כל הרבה אנשים במהלך הקריירה, על הזכות שנתן לי להיות חלק מהמועדון שגדלתי בו ואותו אני אוהד וכמו כן במועדונים מובילים נוספים, בארץ ובעולם. ‎אני אומר תודה על הרגעים המדהימים, התרבויות, השפות והחוויות השונות במהלך הקריירה. תודה על תארים בלתי נשכחים, לקחת חלק באליפויות, גביעים, לשחק במפעלים אירופאים ולפגוש קבוצות גדולות בעולם וכמובן ללבוש את מדי נבחרת ישראל, אבל ללא ספק התואר הכי חשוב עבורי הוא לסיים קריירה מלאה ללא כרטיס אדום".

מויאל, שגדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2005, שיחק בבירה עד 2013. בהמשך הקריירה עבר גם בהפועל כפר סבא, בני יהודה, שריף טירספול, מכבי חיפה, ניו יורק קוסמוס והפועל קטמון, לפני שחתם בפברואר 2020 במ.כ. חולון ירמיהו מליגה א'. ב-2014 רשם את הופעתו היחידה בנבחרת ישראל. בארון התארים שלו ניתן למצוא זכייה באליפות עם בית"ר ירושלים (2006/07) וזכייה בגביע המדינה עם מכבי חיפה (2015/16).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully