וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביפן החליטו: עד 10,000 אוהדים יורשו להיכנס לאולמות במשחקים האולימפיים בטוקיו

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 12:06

אחרי שהיה חשש שהאולימפיאדה תיערך ללא קהל, ביפן טוענים שהאוהדים יוכלו להגיע בתנאי שתכולת האולמות לא תעלה על 50 אחוז. אחד ממארגני המשחקים: "צריכים להתמודד ביחד כדי להתגבר על הבעיה"

לורל הובארד מרימת משקולות ניו זילנדית/רויטרס

אולימפיאדת טוקיו נמצאת ממש מעבר לפינה. המשחקים האולימפיים ביפן ייצאו לדרך ב-23.7, אבל כמה אוהדים יורשו להיות באולמות ובאצטדיונים? לפי דיווחים שמתפרסמים היום יפן התירה לעד 10,000 אוהדים להגיע לאולמות, זאת בתנאי שאחוז התכולה של האולם לא יעלה על 50 אחוז.

מפגינים יפנים נגד אולימפיאדת טוקיו 2020. Eugene Hoshiko, AP
היפנים לא ממש מתלהבים מקיום האולימפיאדה עכשיו. אוהדים יפנים מוחים/AP, Eugene Hoshiko

ביפן עדיין חוששים שהאולימפיאדה תגרום שוב להתפשטות מגיפת הקורונה. כתוצאה מכך יושיהידה סוגה ראש ממשלת יפן עודד את הציבור במדינה לראות את המשחקים בטלוויזיה מאשר להגיע לאירועים עצמם. בכל מקרה, ביפן הקשיחו את הגבלות הקורונה לקראת פתיחת המשחקים וינקטו במשנה זהירות באזורים שבהם ייערכו המשחקים עד ה-11 ליולי.

סייקו האשימוטו, חבר בוועדה שמארגנת את המשחקים האולימפיים, הסביר: "יש כל כך הרבה אירועי ספורט מקומיים ובינלאומיים עם קהל. אחרי ששקלנו את הנושא והתבססנו על הקריטריונים של הממשלה, אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להרשות קהל במשחקים. כל העולם מתמודד עם אותה בעיה ואנחנו צריכים לעבוד ביחד כדי להתגבר עליה".

  • עוד באותו נושא:
  • טוקיו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully