וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליעזר בן אהרון מונה למאמן בית"ר תל אביב בת ים, יוסי גינזבורג ודניאל בוסי חתמו בנס ציונה

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 13:56

עוזרו של פטריק ואן לוון שאימן במקביל את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב ייכנס לנעליו של עמיר נוסבאום. ניר ברקוביץ' ביצע שתי החתמות ראשונות

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים 6:7 (בפנדלים)/ספורט1

בית"ר תל אביב בת ים הודיעה היום (שני) על מינוי של אליעזר בן אהרון למאמנה החדש. בן אהרון, שאימן העונה את הנוער של מכבי תל אביב אבל שימש במקביל כעוזרו של פטריק ואן לוון מהרגע שההולנדי לקח על עצמו את הקבוצה הבוגרת של המועדון. בן אהרון עובד כבר שנים ארוכות במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והיה שותף לפס הייצור של שחקני הקבוצה מהגילים הצעירים. בבית"ר תל אביב בת ים מאוד רצו להיות הקבוצה הבוגרת הראשונה שלו, ולבסוף השיגו את מבוקשם.

בית"ר תל אביב בת ים היא המקפצה הטובה ביותר בכדורגל הישראלי למאמנים. האחרון שניתר ממנה לליגת העל הוא עמיר נוסבאום שאחרי העונה האחרונה, עלה צפונה ויאמן את עירוני קרית שמונה בעונה הבאה. קדמו לנוסבאום ריימונד אטפלד, עמיר תורג'מן וגם הצמד סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. כולם עבדו במועדון המקושר עם מכבי תל אביב ואחרי עונה אחת או שתיים עשו את הדרך לאמן בליגת העל, בניגוד להרבה מועדונים בלאומית שם נעצרה הקריירה של מאמנים רבים.

אליעזר בן אהרון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אתגר חדש. אליעזר בן אהרון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אחרי שמונה למאמן נס ציונה, ניר ברקוביץ' ביצע שתי החתמות ראשונות. ברקוביץ' צירף לקבוצה את יוסי גינזבורג, השוער שעלה לליגת העל בזמנו עם מכבי פתח תקוה ואת דניאל בוסי, המגן שגדל במועדון המלאבסי ויחזק את החלק האחורי של הקבוצה.

* ניר אברג'יל, שחקן הכנף ששיחק בהפועל איכסל בעונה החולפת, חתם לעונה אחת בהפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully