וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאים לתמוך בשגיא מוקי בהתמודדות על הזהב"

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 10:22

ב-2019 הכריזה ויזה על שגיא מוקי כנציג הישראלי בנבחרת Visa Team ואז באה הקורונה והמשחקים התעכבו. רגע לפני שהם יוצאים לדרך, התארח המנכ"ל ברק מלניק אצל מוקי: "המסע שהוא עבר משקף את חתירתו למצוינות"

Visa שותפת טכנולוגיית התשלומים העולמית של המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים, הכריזה בשנת 2019 על נבחרת הספורטאים המגוונת ביותר של Team Visa לטוקיו 2020. ובתוך כך, הודיע מנכ"ל Visa בישראל ברק מלניק, כי אלוף העולם בג'ודו, שגיא מוקי, נבחר להיות הישראלי הראשון בנבחרת Visa Team.

שגיא מוקי עם ברק מלניק. יחצ,
ועכשיו - למדליה. שגיא מוקי עם ברק מלניק/יחצ

חלפו כמעט שנתיים, הקורונה הפריעה, המשחקים נדחו, אבל כעת ויזה ומוקי מוכנים למשחקים. לפני שלב האימונים האחרון והטיסה לטוקיו, נפגש עם מוקי מנכ"ל Visa העולמית בישראל ברק מלניק לאחל לו בהצלחה. המפגש נערך באופן יוצא דופן בבית הוריו של שגיא. אורית אימו הכינה ארוחה כולה מעשה ידיה, והתגאתה באוסף המדליות והגביעים של שגיא המוצג חדרי הבית.

מלניק אמר: "כאחת מהשותפות של המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים Visa מצפה למשחקים בכיליון עיניים. נבחרת Visa Team Tokyo 2020 שלנו משקפת אתך הארוע כולו: גיוון עולמי, נציגויות מענפי ספורט מתפתחים וגדולה יותר מתמיד, עם כ-100 ספורטאים. אנחנו גאים לתמוך בשגיא מוקי, הישראלי הראשון בנבחרת של Visa המתמודד על מדליית זהב. המסע ששגיא עבר משמש מודל לחיקוי ומשקף את חתירתו למצויינות. אנחנו מאחלים לו בהצלחה בדרכו למדליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully