וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זופר אבדיה מונה למנהל המקצועי של בני הרצליה

20.6.2021 / 16:36

כדורסלן העבר, אביו של דני אבדיה, יעבוד עם היו"ר אלדד אקוניס: "רוצים להחזיר את המועדון לימים שהוא גידל וקידם שחקנים כמו בורשטיין, גרין ויצחקי"

זופר אבדיה, כדורסלן העבר ואביו של דני אבדיה, הנציג הישראלי ב-NBA, מונה היום (ראשון) למנהל המקצועי החדש של בני הרצליה. על פי הודעת המועדון, אבדיה יהיה הגורם המחבר בין דירקטוריון והנהלת הקבוצה לצוות המקצועי ובנוסף יהיה אמון על קידום שחקנים צעירים ופיתוח ארוך טווח של שחקנים במועדון, עם דגש על שחקנים מקומיים.

אבדיה שוהה בימים אלה בארה"ב עם בנו דני שמחלים מפציעה אחרי עונת הבכורה שלו בוושינגטון וויזארס, אבל כבר החל את עבודתו בשבוע האחרון בפגישות זום עם יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס. השניים בונים תכנית ארוכת טווח למועדון ויקבלו החלטה בנוגע למאמן חדש.

זופר אבדיה עם ניקולה וויצ'יץ'. דני מרון
עכשיו הם קולגות. זופר אבדיה עם ניקולה וויצ'יץ'/דני מרון

אבדיה בן ה-62 הוא תושב הרצליה שאימן בשנים האחרונות קבוצות במחלקת הנוער של המועדון. הוא הגיע לישראל מיוגוסלביה בשנות ה-90' ושיחק בין היתר ברמת השרון, מכבי ראשון לציון, הפועל תל אביב ואליצור בת ים.

לאחר המינוי אמר: "אני מאוד נרגש ורוצה להודות לאלדד אקוניס על ההזדמנות לעזור ולתרום מניסיוני הרב. אני מאמין שהרצליה יכולה להתפתח למועדון שכל שחקן ישראלי ירצה לעבור בו, המועדון הזה נתן הזדמנויות לרוב השחקנים הישראלים שהיום מככבים בקבוצות הליגה, כולל שניים מה-MVP הישראלים של הליגה, יפתח זיו וכרם משעור. אני ואלדד רוצים להחזיר את המועדון לימים שהוא גידל וקידם שחקנים כמו טל בורשטיין, יניב גרין ואורי יצחקי, ולשלב את זה עם הצלחה מקצועית גם ברמת הליגה".

אלדד אקוניס מסר: "אני מאוד שמח על ההצטרפות של זופי לצוות שלנו. כל מי שמכיר את זופי יודע שהוא קודם כל בן אדם מיוחד ואנחנו מאמינים שהוא יביא רוח חדשה למועדון. אנחנו צריכים למצוא דרכים נוספות להגדיל את התקציב שלנו וזה דורש ממני להשקיע בזה יותר זמן ואנרגיה, ולכן היה חשוב לי לצרף מישהו נוסף, מישהו שקשור למועדון והמועדון חשוב לו שיכול לעזור ולחלק את העומס בעניינים המקצועיים, יהיה אוזן קשבת ועזר למאמן ולהנהלה ויעזור לנו להצעיד את המועדון קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully