וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו אלקנטרה: "אני שונא את הכדורגל המודרני"

קשר נבחרת ספרד וליברפול הסביר ("השחקנים מהירים ופיזיים יותר, יש פחות רגעי קסם") ותקף את ה-VAR: "הלוואי שלא היה קיים. פוגע במהות של המשחק"

תקציר: ספרד - שבדיה 0:0/ספורט1

ערב משחקה של נבחרת ספרד מול פולין בבית ה' של יורו 2020, הקשר טיאגו אלקנטרה התראיין ל"ל'אקיפ" הצרפתי וסיפק כמה אמירות מעניינות במיוחד, כשבין היתר הודה: "אני שונא את הכדורגל המודרני".

טיאגו אלקנטרה שחקן ליברפול. רויטרס
טיאגו אלקנטרה שחקן ליברפול/רויטרס

שחקנה בן ה-30 של ליברפול, שגדל בברצלונה וזכה איתה בארבע אליפויות לפני שהמשיך לבאיירן מינכן וזכה איתה שבע פעמים באליפות גרמניה ופעם אחת בליגת האלופות, הסביר: "אנחנו רואים פחות רגעי קסם בכדורגל. השחקנים יותר מהירים היום, יותר פיזיים, אז אין צורך ביותר מדי כדרורים. השחקנים הרבה יותר מפותחים בכל מובן, אבל חסרה להם היכולת לספק את הרגעים הללו שבאמת נשימתך נעתקת".

טיאגו לא שכח גם את ה-VAR שנכנס לעולמנו: "אני הייתי נגד זה מלכתחילה ומבחינתי הלוואי שהדבר הזה לא היה קיים. זה פוגע במהות של המשחק. זה גוזל את הערמומיות, השובבות, זה חלק מהכדורגל - כל עוד אתה לא פוגע באף אחד, כמובן. אנחנו עושים טעויות כאשר אנחנו משחקים, וגם לשופטים מותר לטעות. גם הם בני אדם. ללא תחבולות, רגעים מפורסמים בהיסטוריה של הכדורגל לא היו מתרחשים בכלל. ומעל הכול, כאשר אנחנו כובשים שער, גם אם הוא ממחצית המגרש, אנחנו צריכים להמתין ולא יכולים לחגוג, כי אולי הוא ייפסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully