וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי תל אביב: "זה קיץ של חילופי משמרות"

19.6.2021 / 11:30

הקיפאון בגזרת הרכש והפרידה הדרמטית מדור פרץ, מעוררים דאגה גדולה סביב מחזיקת הגביע שחייבת לפגוע בזרים כדי להיאבק על האליפות. גורם במועדון לפני פתיחת האימונים השבוע: "אנחנו בקיץ דומה לטרום ימי איביץ'"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

לחץ גדול סביב מכבי תל אביב בשל עונת מלפפונים שלא קיימת עד עכשיו. בזמן שהאלופה מכבי חיפה מתחדשת, הפועל באר שבע מבצעת מהפכה והיריבה העירונית הפועל תל אביב מנסה לבנות קבוצה חדשה כדי לחזור לצמרת, במכבי תל אביב עדיין לא התניעו ולקראת פתיחת האימונים ביום שלישי הקרוב, לא בטוח שיימצאו שחקני רכש חדשים על הדשא בקרית שלום. גם הודעה בדבר המשך דרכו של פטריק ואן לוון כמאמן לא נמסרה ושאלת עתידו עוד מרחפת באוויר, אף שקרוב לוודאי שהוא ימשיך ולא תהיה הפתעה מרעישה באגף הזה.

הלחץ הגדול של האוהדים וגם של גורמים במועדון הוא קודם בשל הפרידה מדור פרץ. לפרקים בעונה החולפת החשיבות של פרץ היתה זהה לחשיבות של ערן זהבי בשנים היפות של מכבי תל אביב. הקשר חיבר את כל הקבוצה והיה לשחקן הדומיננטי מכולם. עזיבתו לאיטליה מותירה חלל גדול מאוד שספק אם ניתן יהיה למלא אותו.

אבל לא רק בגלל פרץ קיימת עננה גדולה באשר ליכולת של מכבי תל אביב לאיים על האליפות בעונה הבאה. ההיסטוריה הקצרה מלמדת שלצד פגיעות עם זרים כמו אנריק סבוריט וז'איר אמאדור, מכבי תל אביב גם רשמה לא מעט פלופים עם שחקנים שנחתו בנתב"ג ומזה חוששים רבים. זאת ועוד, הקיץ הזה מסתמן כקיץ של חילופי דורות במועדון. הוותיקים איתי שכטר ואבי ריקן עוזבים ואליהם עשוי להצטרף גם איתן טיבי, אם לא יקפוץ מהר על ההצעה שהניחה בפניו מכבי תל אביב. "זה קיץ של חילופי משמרות במכבי", הודה בסוף השבוע גורם במועדון בשיחה שקיים. "צריך לבנות קבוצה כמו שעשינו לפני שלוש שנים. אנחנו בקיץ דומה לטרום ימי ולאדן איביץ'".

אביאל זרגרי שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
מכבי תל אביב רוצה אותו מאוד. זרגרי/אודי ציטיאט

במכבי תל אביב מאמינים שב-48 השעות הקרובות ייסגר הסיפור ברוח טובה מול איזי שרצקי שיתגמש מעט כדי שהצדדים לא יילכו לוועדה למעמד השחקן ואז יוחתם הבלם עידן נחמיאס על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. שכרו של נחמיאס ינוע סביב 220 אלף דולר נטו. כפי שפורסם כאן אתמול הפער בין מכבי תל אביב לשרצקי עומד על 500 אלף שקל כאשר בעלי עירוני קרית שמונה רוצה 1.8 מיליון שקל כדמי השבחה עבורו ומכבי תל אביב מציעה 1.3 מיליון שקל. אם הצדדים לא ימצאו ביומיים הקרובים את שביל הביניים, מכבי תל אביב תפנה לוועדה למעמד השחקן ואז כל אחד מהצדדים ייקחו סוג של סיכון כי הסכום ייקבע על ידי גורם חיצוני. שרצקי ידע שהוא עומד בפני הסוגייה הזו ולכן מיהר בעונה החולפת להציע לנחמיאס שכר של 550 אלף שקל נטו לעונה בחוזה לשלוש שנים וכך להגדיל לעצמו את הסיכוי לפסיקה על דמי השבחה גבוהים מהוועדה.

מכבי תל אביב מאוד רוצה לרכוש את אביאל זרגרי מבית"ר ירושלים בעסקה שתכלול שחרור שחקנים לטובת בית"ר, אבל אם משה חוגג לא יזרום עם מה שמכבי תל אביב מציעה, בקבוצה יעברו למועמדים אחרים.

בתוך כך החלוץ הספרדי פראן סול שמכבי תל אביב הגישה לו ולדינמו קייב המחזיקה בו הצעה רשמית, בודק אופציות נוספות. עשרת השערים שכבש בעונה החולפת במדי טנריפה מהליגה השנייה בספרד, אמורים לפתוח לו דלתות לקבוצות יותר איכותיות מאשר מהליגה הישראלית ולכן הוא לא ממהר כמו גם דינמו קייב שכזכור רוצה למכור אותו הקיץ כיוון שיש לו רק עוד שנתיים בחוזהו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully