וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: זניט קיבלה את הכרטיס האחרון, באיירן קיבלה רישיון A

הרוסים שכמעט הדיחו את ברצלונה ברבע הגמר ישתתפו במפעל הבכיר באירופה גם בעונה הבאה. הבווארים ישוריינו לשנים הבאות. פאבלו לאסו האריך חוזה בריאל

תקציר: פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 93:66/ספורט1

אוהדי זניט סנט פטרסבורג קיבלו הערב (שישי) בשורה משמחת. הרוסים קיבלו את הכרטיס החופשי ליורוליג וישתתפו במפעל הבכיר והיוקרתי ביותר בכדורסל האירופי. כזכור, זניט סיימה בעונה שעברה במקום השביעי בתום העונה הסדירה וכמעט חוללה סנסציה ענקית כשמשכה את סדרת הפלייאוף מול המוליכה ברצלונה עד למשחק מספר 5 וכמעט הדיחו לראשונה אי פעם את הקבוצה שסיימה ראשונה, אך רק כמעט.

כעת, תקבל הקבוצה שסיימה ראשונה ב-VTB אך הודחה בחצי גמר הפלייאוף הזדמנות לבנות קבוצה נוספת שתתחרה ברמות הגבוהות ביותר של הכדורסל האירופי. בשבוע החולף הספיקה זניט להחתים את אחד הגארדים הטובים ביותר ביורוליג בעונה החולפת, ג'ורדן לויד, שחתם בקבוצה לשנתיים. הרכז שקלע 17.5 נקודות בממוצע למשחק בעונה שעברה בכוכב האדום שיחק בעבר גם בהפועל אילת והוליך אותה למקום השני בליגת העל בעונת 2017/18.

קווין פאנגוס שחקן זניט סנט פטרסבורג. BSR Agency, GettyImages
זניט תבנה קבוצה חזקה גם השנה? קווין פאנגוס/GettyImages, BSR Agency

גם הכוכב האדום זכתה בכרטיס החופשי ליורוליג, זאת לאחר שבוטל הכרטיס שמקבלות הקבוצות שזוכות בליגה האדריאטית. באיירן מינכן הצטרפה למועדון הקבוצות שמקבלות את רישיון A, כלומר הבווארים ישוריינו במפעל הבכיר בשנים הקרובות.

פאבלו לאסו, שאימן את ריאל מדריד בעשר השנים האחרונות האריך את חוזהו עם הבלאנקוס בעוד שנתיים. לאסו זכה עם ריאל בחמש אליפויות ספרד, חמישה גביעי מלך ופעמיים ביורוליג. בנוסף, המאמן הספרדי נבחר פעמיים למאמן השנה ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully