וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: איתי שכטר חתם לשנתיים

20.6.2021 / 18:17

אחרי שעזב את מכבי תל אביב, החלוץ עבר את הבדיקות הרפואיות והצטרף רשמית: "אני מודע לציפיות שיש ממני ואתן הכול כדי לעמוד בהן". ירוויח 170 אלף דולר נטו, חוזהו יתחדש אוטומטית אם ישחק ב-70 אחוזים מהמשחקים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

אחרי שלוש שנים במכבי תל אביב, עזב היום (ראשון) איתי שכטר את הצהובים וחתם רשמית בהפועל באר שבע לשנתיים. בכך ממשיכה הקבוצה של רוני לוי בעיצוב הסגל שלה לקראת העונה הבאה, כששכטר הצטרף לעומרי גלזר, רועי גורדנה, אביב סולומון ואיאד אבו עביד. ברשימת העוזבים ניתן למצוא את ז'וזואה, לואי טהא, שון גולדברג, אוהד לויטה, מרסלו מלי, פארליי רוזה, אנתוני וארן, עמית ביטון ורז רחמים.

שכטר עבר את הבדיקות הרפואיות וישתתף באימון הפתיחה של הפועל באר שבע. שכרו לעונה הקרובה יעמוד על 170 אלף דולר נטו - 130 אלף דולר שכר בסיס ו-40 אלף על נקודות. החוזה יתחדש אוטוטמית לעונה נוספת אם ישתתף ב-70 אחוזים מהמשחקים.

החלוץ אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון. אני מחכה לפגוש את חבריי לחדר ההלבשה ואת כל אנשי המועדון. אני מודע לציפיות שיש ממני ואתן הכול כדי לעמוד בהן ולתרום להצלחת הקבוצה. אני מקווה שנעבור דרך מרגשת בה נגשים את החלומות שלנו".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "אני מברכת את איתי על הצטרפותו למועדון. איתי שחקן בעל ניסיון, שאני בטוחה שיתרום לנו".

עוד בוואלה!

איתי שכטר נפרד ממכבי תל אביב: "לא אשקר, יש צביטה בלב". יונתן כהן "נכנס לדיכאון"

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע עם סוכנו אבי נמני. האינסטגרם של אבי נמני, אתר רשמי
עכשיו הוא באדום. איתי שכטר עם סוכנו אבי נמני/אתר רשמי, האינסטגרם של אבי נמני

שכטר, 34, החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל נצרת עילית, פרץ במכבי נתניה והפך לאחד הכוכבים הגדולים בליגת העל במדי הפועל תל אביב. אחרי שנים נהדרות באדום נמכר לקייזרסלאוטרן, המשיך לסוונסי ושב להפועל תל אביב. ב-2014/15 ניסה פעם נוספת להגשים את החלום האירופי וחתם בנאנט, ולאחר מכן המשיך למכבי חיפה ולבית"ר ירושלים. ב-2018 חתם במכבי תל אביב וסייע לה לזכות בשתי אליפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully