וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספית ומקצועית: בית"ר ירושלים מרוצה מעסקת עלי מוחמד. האם זה יעזור לקומאן?

עודכן לאחרונה: 18.6.2021 / 9:12

לא רק שהמועדון חסך את תשלום שכרו וגם הכניס על מכירתו (7 מיליון שקל בסך הכל), מוחמד גם לא הסכים לקיצוץ ונמנעה בעיה נוספת. ארווין קומאן מחפש חיזוק, כרגע התקציבים מגבילים אותו

פלייר אוהדי בית"ר ירושלים במפגן תמיכה עבור עלי מוחמד/צלם: יוני ריקנר עריכת וידאו: ליר שפיגלר

בבית"ר ירושלים היו שבעי רצון מעסקת מכירתו של עלי מוחמד למכבי חיפה, שלמעשה מורידה מהתחייבויות המועדון מעל 7 מיליון שקל - דמי העברה ושכרו של השחקן בעונה הקרובה. מעבר לכך, מוחמד עצמו כבר חש שבע בבית"ר ובעצמו ביקש להמשיך הלאה ברמה המקצועית ולכן הפתרון התאים לשני הצדדים.

בבית"ר אמרו על כך אתמול: "לא היו יותר מדי הצעות אטרקטיביות על מוחמד, במיוחד אחרי השנה הזאת, הייתה רק הצעה אחת מחו"ל שדיברה על קרוב למיליון יורו, לא מעבר, לכן העסקה עם חיפה היא מצוינת". חיפה גם באה לקראת בית"ר בדחיית הסדר התשלומים על שועה על מנת להקל עליה כלכלית.

עלי מוחמד שחקן בית"ר ירושלים בחימום. דני מרון
נכנס כסף, נמנעה בעיה. רווח כפול לבית"ר/דני מרון

אגב, שחקנים ששוחחו עם מוחמד לאחרונה שמעו ממנו כי לא יהיה מוכן לקצץ בשכרו במידה ויתבקש. בבית"ר עדיין מצפים לקיצוץ בשכר השחקנים, כאשר אתמול בחתונתו של תמיר עדי שוחחו השחקנים על כך, כאשר הם מבינים כי בשבוע הבא השיחות עמם יחלו באופן רשמי.

עוד בוואלה!

כגודל הציפיות: בבית"ר עלי מוחמד איכזב, בחיפה הוא יוכל לפרוח

לכתבה המלאה
ארווין קומאן מאמן נבחרת עומאן. AP
רוצה חיזוק, נתקל במציאות. קומאן/AP

לאחר שנסגרה עסקת מוחמד, בבית"ר הגישו הצעה כספית לדור אלו אך ישנם פערים בין הצדדים בשלב הזה., אותם הדברים לגבי אורי מגבו. אבי ריקן יזכה להצעה כספית ובמקביל ימשיך ארווין קומאן לחפש בלם וחלוץ, כאשר בשלב זה לא ברור האם בית"ר תוכל להתחזק מעבר לתפקידים אילו.

בסכומים עליהם בית"ר מדברת, עד עתה לא נמצאו זרים אטרקטיביים בעמדת הבלם והחלוץ, ובבית"ר יצטרכו לקבל החלטה באם להגדיל את התקציב לכל עמדה. לארווין קומאן ישנם כמה שחקנים מומלצים בשכר גבוה יותר, אך בשלב זה אין החלטה בבית"ר לשלם את הסכומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully