וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מוכנה לשלם 1.3 מיליון שקל על עידן נחמיאס, שרצקי דורש 1.8 מיליון

18.6.2021 / 7:14

הצהובים מנהלים מגעים מתקדמים להחתמת הבלם שעוזב את קרית שמונה, ומנסים לסכם את גובה דמי ההשבחה מבלי להגיע לוועדה למעמד השחקן. סוכנו של נחמיאס עדיין מנסה למצוא עבורו קבוצה בחו"ל

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

פער של 500 אלף שקל בין מכבי תל אביב לבעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי בעסקת עידן נחמיאס. בלם קרית שמונה אמנם סיים חוזה במועדון, אבל מכבי תל אביב צריכה לשלם דמי השבחה כדי לקלוט אותו בשורותיה. הצדדים כבר מנהלים מגעים מתקדמים על הסכום שתשלם מכבי תל אביב כדמי השבחה. מחזיקת הגביע מוכנה לשלם 1.3 מיליון שקל ואילו שרצקי רוצה לפחות 1.8 מיליון שקל. במידה שהצדדים לא יסתדרו, הם יפנו לוועדה למעמד השחקן שתכריע בשאלת הסכום שצריכה מכבי תל אביב לשלם.

שרצקי משוכנע שהוועדה תפסוק על 2 מיליון שקל או אפילו יותר ולכן הוא לא לחוץ לסכם על סכום נמוך ממה שהוא מבקש. שרצקי מעריך שהוועדה תפסוק כך משני טעמים. הראשון, הוא הציע לנחמיאס חוזה בגובה של 550 אלף שקל נטו לעונה הבאה. החוזה שהוצע הוא לשלוש שנים ומשכך בטוח שרצקי שהוועדה תפסוק על דמי השבחה גבוהים. עניין נוסף עליו נשען שרצקי הוא היות נחמיאס קפטן הנבחרת האולימפית של ישראל במשך שלוש עונות.

עידן נחמיאס שחקן עירוני קרית שמונה. אריאל שלום
הסיכום קרוב? עידן נחמיאס/אריאל שלום

ובכל זאת נראה כי הצדדים ימצאו בתחילת השבוע הבא את שביל הביניים ויסכימו על הסכום שיועבר ממכבי תל אביב כדי שנחמיאס יעבור לקרית שלום מבלי לערב את הוועדה. יש לציין כי סוכנו של נחמיאס עדיין מנסה למצוא עבורו קבוצה בחו"ל. כזכור מעבר לחו"ל לא יזכה את קרית שמונה בכסף עבור נחמיאס ומכאן שהאינטרס שלה הוא שנחמיאס יעבור למכבי תל אביב, אלמנט נוסף שאמור להביא לכך ששרצקי יסתדר עם הצהובים בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully