וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אדיר כהן ויהב שמיר הובילו את וינטרטור לזכייה באליפות שוויץ

צמד שחקני נבחרת ישראל כיכב בניצחון 23:25 על שפהאוזן שהשלים 0:3 בסדרת הגמר. כהן, שיעבור לטמברליי הצרפתית: "עשינו את זה בענק"

הישג היסטורי לשחקני נבחרת ישראל, אדיר כהן ויהב שמיר, שהובילו הערב (חמישי) את וינטרטור לזכייה באליפות שוויץ בכדוריד. וינטרטור ניצחה 23:25 את האלופה היוצאת שפהאוזן והשלימה 0:3 חלק בסדרת הגמר.

יהב שמיר (מימין) עם אדיר כהן שחקני וינטרטור עם דגל ישראל. אדיר כהן, באדיבות המצולמים
עם דגל ישראל. יהב שמיר ואדיר כהן/באדיבות המצולמים, אדיר כהן

שמיר המשיך להצטיין בשער, כמו לאורך כל הסדרה, והעמידה 39 אחוזי עצירות, כולל ארבע רצופות בדקות ההכרעה. חברו כהן סיפק 4 שערים ו-4 אסיסטים וסיים את הסדרה עם 15 שערים ו-10 אסיסטים במצטבר. ורסטקו סטויקוביץ', אקס מכבי ראשון לציון, כבש 8 שערים הערב והיה גם מלך שערי הסדרה.

"זה מרגש, זה מיוחד מאוד, כהישג ספורטיבי נפלא וכמובן גם בזווית הישראלית שלנו. עשינו את זה בענק, ועכשיו אפשר ללכת הביתה לנוח!", אמר אדיר כהן, שייפרד מהאלופה השוויצרית אחרי שנתיים מוצלחות ויצטרף לטרמבליי הצרפתית, שעדיין לא ברור אם תשחק בעונה הבאה בליגה הראשונה או השנייה (הקבוצה ירדה, אבל יש אפשרות שהליגה הראשונה בצרפת תורחב ותהיה הקפאת ירידות).

עבור שמיר, בעונתו הראשונה בשווייץ, שבה השתלב מצוין - מדובר גם כן בהישג שיקדם אותו - ובכלל בסיום עונה הירואי, לאחר שחזר מפציעה היישר אל סדרת הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully