וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: חן פומרנץ חתם בקבוצת פואנטה חניל מהליגה הספרדית הבכירה

שחקן נבחרת ישראל בן ה-37, שהיה המבקיע המצטיין של פוארטו סגונטו בעונה שעברה, נשאר בליגה הראשונה: "שמח להצטרף לאחד המועדונים הגדולים בספרד"

למרות ירידת הליגה של פוארטו סגונטו, חן פומרנץ נשאר בליגה הספרדית הבכירה. הכדורידן הוותיק, שחקן נבחרת ישראל, חתם היום (חמישי) לעונה אחת באנחל חימנס פואנטה חניל, שסיימה את העונה החולפת במקום השמיני. פומרנץ, המחזיק בדרכון גרמני, כבש 138 שערים בעונה האחרונה והיה המבקיע הבולט של פוארטו סגונטו.

לאחר החתימה אמר: "אני שמח להגיע לפואנטה חניל. אנדלוסיה זה אזור מיוחד מאוד עבורי בספרד ואני שמח להצטרף למועדון שהוא אחד הטובים במדינה. זה כבוד גדול להיות חלק מהמועדון ואני שמח מאוד לשחק עבור הקהל של פואנטה חניל שהוא מהטובים בליגה. אני מגיע עם תשוקה גדולה לתרום מניסיוני הבינלאומי".

זו תהיה התחנה האירופית השביעית של פומרנץ בן ה-37 במהלך הקריירה. השחקן שגדל ברמת השרון ושיחק במכבי ואס"א תל אביב, יצא ב-2006 לשוויץ ושיחק בגראסהופרס וקריינס, לפני שעבר לווצלאר מהבונדסליגה הגרמנית והמשיך גם להאם וגרוסוולשטאדט. ב-2016 חזר למכבי תל אביב, שיחק לאחר מכן גם ברמת השרון ובקיץ שעבר כאמור עבר לספרד.

  • עוד באותו נושא:
  • חן פומרנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully