וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הודיע שלא ישתתף בווימבלדון ובמשחקים בטוקיו: "הקשבתי לגוף שלי"

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 11:46

הספרדי בן ה-35 הודיע שלא ייקח חלק בטורנירים החשובים בגלל העומס: "זאת לא החלטה קלה, אבל נכונה. עברו רק שבועיים בין רולאן גארוס לווימבלדון"

תקציר: רפאל נדאל - נובאק דג'וקוביץ' 5:7, 6:1, 3:6/ספורט1

רפאל נדאל הודיע שלא ישתתף בטורניר ווימבלדון ולא ישחק במשחקים האולימפיים בטוקיו. הספרדי, שזכה בעבר פעמיים בטורניר ווימבלדון, הודיע שהוא חייב לשמור על הגוף שלו, ולהימנע מעומס אחרי הרולאן גארוס, שבו הודח בחצי הגמר.

"החלטתי לא להשתתף בווימבלדון ובטוקיו", הודיע הספרדי בן ה-35, "זאת אף פעם לא החלטה קלה לקחת, אבל אחרי שהקשבתי לגוף שלי והתייעצתי עם אנשי הצוות שלי, אני מבין שזו ההחלטה הנכונה.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
אכזבה עצומה. רפאל נדאל/רויטרס

"הימנעות מעומס על הגוף שלי זה פקטור חשוב מאוד בשלב הזה של הקריירה שלי, על מנת שאוכל להמשיך להילחם ברמות הכי גבוהות של הענף ולזכות בטורנירים ובתארים. העובדה שעברו רק שבועיים בין רולאן גארוס לווימבלדון לא הפך את זה לקל יותר עבור הגוף שלי, אחרי המאמץ הגדול שהשוקע על החימר. אלה היו חודשיים קשים, וזו החלטה לטווח קצר ולטווח ארוך.

"המשחקים האולימפיים תמיד היו חשובים עבורי כאיש ספורט, כמו כל חובב ספורט בעולם רציתי שהרוח הזאת תחיה, והיו לי 3 הזדמנעויות לכבד את המעמד ולייצג את המדינה שלי ואת הדגל. אני רוצה לשלוח תודה לכל האוהדים שלי, באנגליה וביפן".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully