וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא שהציל את חייו של כריסטיאן אריקסן סיפר על מילותיו הראשונות: "חזרתי, פאק, אני רק בן 29"

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 12:58

יאנס קליינפלד הגרמני על "הרגע המרגש" על הדשא: "30 שניות אחרי השוק החשמלי השחקן פקח את עיניו ויכולתי לדבר איתו ישירות. שאלתי אותו אם הוא איתנו והוא ענה: 'כן, חזרתי'". הדני יעבור השתלת דפיברילטור

ההתמוטטות של שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן במהלך המשחק מול פינלנד/ספורט1

ההתאחדות הדנית הודיעה היום (חמישי) שכריסטיאן אריקסן יעבור השתלת דפיברילטור, במסגרת הטיפול בו אחרי אירוע הלב שעבר השבוע במהלך משחק הנבחרת הדנית במסגרת יורו 2020. על פי הודעת ההתאחדות, אריקסן מטופל על ידי מומחי קרדיולוגיה, שקבעו את אופן הטיפול בקשר.

תקציר: אוהדי נבחרת דנמרק ואוהדי נבחרת פינלנד מעודדים את כריסטיאן אריקסן/ספורט1

ההתאחדות הודיעה: "אחרי שכריסטיאן עבר בדיקות לב שונות הוחלט שהוא יעבור השתלת דפיברילטור. המכשיר נחוץ אחרי אירוע הלב עקב הפרעות קצב. כריסטיאן קיבל את ההצעה, שאושרה על ידי מומחים לאומיים ובינלאומיים, שכולם המליצו על אותו פתרון". ההתאחדות אף הוסיפה: "אנחנו מבקשים לתת לכריסטיאן ולמשפחתו מנוחה בתקופה הקרובה".

דפיברילטור מושתל הוא מכשיר שמזהה באופן אוטומטי את הפרעת הקצב ומפסיק את הדופק המהיר באמצעות מתן שוק חשמלי פנימי. להשתלת דפיברילטור נזקקים מי שנמצאים בסיכון מוגבר להופעת דום לב - לרוב מי שסובלים מאי ספיקת לב קשה (רובם בעקבות התקף לב נרחב) ומטופלים שכבר חוו דום לב ושרדו לאחר החייאה מוצלחת.

עוד בוואלה!

כריסטיאן אריקסן בפוסט ראשון: "מרגיש בסדר, אעבור עוד בדיקות"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת דנמרק כריסטיאן אריקסן. רויטרס
רק בריאות. אריקסן/רויטרס

הרופא שטיפל באריקסן על הדשא מספר "על "הרגע המרגש" שעבר אחרי שעזר להציל את חייו של הכדורגלן עם שוק חשמלי. יאנס קליינפלד הגרמני סיפר: "30 שניות אחרי השוק החשמלי השחקן פקח את עיניו ויכולתי לדבר איתו ישירות. זה היה רגע מרגש מאוד, כי במצבי חירום רפואיים כאלה ביום יום, אחוזי ההצלחה נמוכים בהרבה". קליינפלד אמר שהוא הסתכל על אריקסן ושאל אותו "ובכן, האם אתה שוב איתנו?", והכדורגלן ענה לו: "כן, חזרתי אליכם... פאק, אני רק בן 29". הרופא אומר ש"ברגע הזה הבנתי שאין לו נזק מוחי, ושהוא חזר לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully