וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס נפרד בדמעות מריאל מדריד וסיפר: "קיבלתי הצעה, ואז הודיעו לי שהיא לא בתוקף"

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 20:03

הקפטן, שעוזב אחרי 16 שנים, פרץ בבכי במסיבת העיתונאים: "תודה לאוהדים, המועדון תמיד יהיה בלבי". פלורנטינו פרס: "אתה אגדת מדריד, השער שלך בליסבון בדקה ה-93 תמיד יהיה סמל". ראמוס חשף: "כבר הסכמתי להצעה לעונה אחת, לא ידעתי שהיה לה תאריך תפוגה"

תקציר: ספרד - שבדיה 0:0/ספורט1

בריאל מדריד התעוררו לבוקר חדש ומסעיר: אחרי 16 שנים במדים הלבנים, המועדון הודיע אתמול שסרחיו ראמוס הקפטן והמנהיג הבלתי מעורער עוזב. ראמוס, שסיים את חוזהו וקיווה לקבל הצעה מפתה יותר לחוזה חדש, כבר בן 35 אבל עדיין נחשב לסחורה חמה מאוד בשוק והרבה קבוצות ינסות לשים עליו את היד. בצהריים נערכה מסיבת העיתונאים של ראמוס במדריד, שבה הבלם התקשה להסתיר את התרגשותו.

צפו בראמוס בוכה במסע"ת

סרחיו ראמוס נפרד מריאל מדריד. ריאל מדריד, צילום מסך
דיבר בדמעות. ראמוס/צילום מסך, ריאל מדריד
סרחיו ראמוס נפרד מריאל מדריד. ריאל מדריד, צילום מסך
"פתחה לי דלת לעתיד חדש". ראמוס בוכה/צילום מסך, ריאל מדריד

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס פתח ואמר: "זה יום מרגש עבור המועדון, ועבורי אישית. זה לא יום קל לריאל מדריד. הוא הרבה שנים כאן, המון משחקים, תקופה מלאה אושר ורגש. לא אשכח כשהגיע והוצג בריאל, בן 19, עם מעט ניסיון בליגה, אבל עם רצון לשחק בבמה הגדולה ביותר. הוא היה השחקן הספרדי הראשון שהחתמתי. ידענו שההגעה שלו תסמל תקופה חדשה בריאל מדריד. אתה אחת האגדות הגדולות בתולדות ריאל מדריד. המדרידיסטאס התאהבו בלב שלך. תודה לכל מה שעשית למועדון, שייצגת את החולצה, ושנלחמת עד הרגע האחרון. השער שלך בליסבון בדקה ה-93 תמיד יהיה סמל. קשה להשיג את כל מה שהשגת, את כל התארים, אתה המדרידאי עם הכי הרבה תארים בתולדות המועדון יחד עם מרסלו, יחד עם 101 שערים, מאזן מדהים עבור שחקן הגנה. תהיה אחד הקפטנים הגדולים בתולדות המועדון, מודים לך על שייצגת אותנו, ועזרת לנו להפוך לאחד המועדונים הנערצים בעולם. נהנינו ביחד, נלחמנו ביחד, זה תמיד יהיה הבית שלך. תודה רבה סרחיו".

ראמוס: "הגיע הרגע, אחד הקשים בחיי. אני אף פעם לא מוכן להגיד שלום, אבל הרגע הזה הגיע". ראמוס החל לדמוע, ובקול חנוק המשיך: "הגעתי בגיל 19, תודה למשפחה שלי שעברה את הכל איתי, תודה למאמנים ולשחקנים ולכל מי שעבד במועדון ועזר לזה לקרות, והיו המשפחה שלי. הייתי פה הרבה שנים, וזה רגע מאוד מרגש עבורי. תודה רבה לאוהדים, שהיו איתי בטוב וברע. ריאל מדריד תהיה בלב שלי. הלוואי והמועדון ימשיך להצליח ויזכה בתארים. נפתחה לי דלת לעתיד חדש, עם חלומות חדשים, ומקווה שאזכה בעוד תארים. זה לא שלום, אלא להתראות, אני בטוח שאחזור בהקדם".

לאחר מכן ראמוס פירט את האירועים בפני העיתונאים. "מעולם לא רציתי לעזוב, אבל קרו הרבה דברים", אמר ראמוס, "בהתחלה המועדון הציע לי הארכת חוזה, אבל בגלל הקורונה זה נדחק הצדה. בחודשים האחרונים המועדון הציע לי חוזה לעונה אחת, עם קיצוץ של 10 אחוזים בחוזה. הכסף לא היה הבעיה. אני רציתי שנתיים בשביל השקט הנפשי שלי ועבור המשפחה שלי. בשיחות האחרונות הסכמתי להצעה לעונה אחת, אבל המועדון אמר שהיא כבר לא בתוקף. היה לה תאריך תפוגה, ולא ידעתי על זה. זה הפתיע אותי". על השיחות עם פלורנטינו: "הן פרטיות. ומעדיף לשמור אותן ככה. לא רוצה שתהיה טינה, זו עדיין המשפחה שלי, והמועדון תמיד יישאר בלבי". על היעד הבא: "מאז ינואר, כשנכנסתי לשוק, היו כמה פניות, אבל לא עלה בדעתי לעזוב את מדריד. מעכשיו נעבוד על אופציה טובה עבורי".

ראמוס הספיק בינתיים להיפרד מהמועדון בו שיחק 16 שנה: "בחיים לא חשבתי שהיום הזה יגיע", כתב ראמוס בפוסט נרגש באינסטגרם. "אבל לכל דבר יש גם התחלה וגם סוף. היום אני נפרד מהבית שלי, מהאוהדים המסורים, חבריי לקבוצתו והחלוצה הזו שנתתי לה את הלב והנשמה. היום אני אומר שלום לריאל מדריד. אני לא יכול לבטא במילים עד כמה אני אסיר תודה וגאה כשאני מסתכל לאחור על המסע הזה שנמשך 16 שנים".

ראמוס סיים את הפוסט עם פתח לקראת חזרה אפשרית בעתיד לבלאנקוס, למעשה הוא נשמע משוכנע בכך שיחזור: "אני לא אומר שאני נפרד, אני אומר 'נתראה בקרוב' בגלל שאני עוד אחזור".

סרחיו ראמוס, מרסלו, ריאל מדריד. רויטרס
הקפטן היוצא והקפטן הנכנס. מרסלו וראמוס/רויטרס

ב"אס" מדווחים שדווקא מנצ'סטר סיטי המשופעת בבלמים היא המועמדת הבכירה להחתים אותו. אריק גרסיה עזב את הקבוצה לברצלונה וגם אמריק לאפורט מועמד לעזוב, כך שראמוס עשוי להיות מחליף הולם עבור גווארדיולה. הקבוצות הנוספות שנמצאות על הפרק מבחינת ראמוס הן מנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן העשירה וסביליה, הקבוצה שבה הוא גדל והתפתח להיות אחד הבלמים הגדולים של זמננו.

גם במועדון מתכוננים כבר ליום שאחרי. לאחר שהחתימה את דייויד אלאבה בלם באיירן מינכן, ריאל מדריד תשאיר כעת את רפאל וראן, בלם נבחרת צרפת שגם הוא התנדנד ולא היה ברור אם יישאר.

ומי יהיה הקפטן במקום ראמוס? ב"מארקה" טוענים שלקבוצה יהיו שלושה קפטנים במקום הבלם וכולם זרים: מרסלו, וראן ובנזמה, כאשר המגן יהיה הקפטן הראשון ברוטציה למרות שהוא מיעט מאוד לשחק בעונה שעברה. זו תהיה הפעם הראשונה למעשה שלבלאנקוס יהיה קפטן זר מאז 1904.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully