וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל חגגה, ג'ו תומאסון: "רוצה שיזכרו את הקבוצה הזו לעד"

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 23:33

סדרת הגמר ב-1:1 והקבוצה מגן נר חולמת אליפות אחרי הניצחון הביתי, יפתח זיו: "מאמין שנעשה את זה". גורדון: "הגג שלו על ווילבקין? וואו!". ספרופולוס: "איבדנו ריכוז"

זהות אלופת המדינה בכדורסל לעונת 2020/21 תתברר רק מחר (חמישי) כאשר מכבי תל אביב תארח את הפועל גלבוע/גליל למשחק שלישי ומכריע בסדרת הגמר. הערב בגן נר הייתה זו המארחת שחגגה בתום דרמה גדולה עם ניצחון 76:81 והשוותה את הסדרה ל-1:1 למרות מופע יחיד של סקוטי ווילבקין שקלע 34 נקודות.

יפתח זיו שחקן גלבוע/גליל. מאור אלקסלסי
"אני כבר לא זוכר את הסל הזה". יפתח זיו/מאור אלקסלסי

המאמן המנצח אבישי גורדון: "השחקנים הראו פה לב גדול מאוד. היו ליפתח זיו משחקים ככה-ככה, אבל אמרנו לו שייקח ויוביל. הגג בסוף על ווילבקין, וואו! זה הכול שלו, אני רק בצד. קארי בלקשיר כל כך מיוחד ומגוון, הוא נותן לנו כל כך הרבה שקט. הייתה התעלות אדירה של ג'ו תומאסון וכל מי ששיחק. אני רק מקווה שמחר האנרגיות האלה יימשכו כי היה פה משהו מדהים. זה משחק אחרון, נצטרך להביא חזקים בראש".

על כוכב היריבה: "ווילבקין עשה הצגה, אבל רק הוא זורק והאחרים לא כל כך נוגעים בכדור. המטרה שלנו היא לעצור אותו כי הוא ברמה גבוהה מאוד".

יפתח זיו, שקלע סל מכריע והוסיף חסימה על ווילבקין בשניות הסיום: "אני כבר לא זוכר את הסל הזה, הראש במשחק מחר. שמרנו על הבית עם הקהל המדהים הזה. היה משחק מאוד אמוציונלי. שיחקנו טוב ופתאום קפאנו קצת. אני שמח שניצחנו, הרבה זמן לא עשינו את זה בק-טו-בק. ננוח קצת וננסה לעשות את זה מחר. נצטרך לקלוע נקודה אחת יותר מהם, לשחק את המשחק שלנו ויהיה בסדר. נבוא אגרסיביים מהתחלה ואני מאמין שנעבוד קשה ונעשה את זה".

ג'ו תומאסון: "הייתי עצמי, הייתי מרוכז מאוד לכל אורך המשחק. החברים דוחפים אותי, רציתי לתת הכול על המגרש. אני רוצה שיזכרו אותי לעד ושיזכרו את הקבוצה הזו לעד. זה ניצחון אדיר שלנו. אם נישאר יחד ונעשה הכול יחד, השמיים הם הגבול. נצטרך לעצור את ווילבקין, הוא חתיכת שחקן. כדי לנצח מחר, נצטרך למצוא דרך להאט קצת את הקצב שלו. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות".

ג'ו תומאסון שחקן הפועל גלבוע/גליל מנשק את צלחת האליפות. מאור אלקסלסי
סימן מטרה עוד לפני המשחק. ג'ו תומאסון עם צלחת האליפות/מאור אלקסלסי

יאניס ספרופולוס, מאמנה של מכבי תל אביב: "לא היינו מספיק טובים התקפית. הסדרה בשוויון עכשיו, אבל אנחנו צריכים לשחק אחרת לגמרי במשחק השלישי. החטאנו סלים קלים מאוד מתחת לסל. איבדנו את הריכוז שלנו, זה לא שהיינו עם עודף ביטחון. התחלנו לא טוב את המשחק".

על בלקשיר: "מישהו תמיד יקלע הרבה נקודות, שחקן אחד לא יכריע אותנו. נצטרך לשמור עליו כמו ששמרנו במשחק הראשון". על אנטה ז'יז'יץ': "יש לו בעיה בגב, הוא קיבל זריקה כדי לשחק. אבל הוא יהיה כשיר למשחק מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully