וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן: סרחיו ראמוס עוזב את ריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 23:34

הבלאנקוס הודיעו רשמית על קיום מסיבת עיתונאים וטקס פרידה מהקפטן בן ה-35, שהפך לסמל במהלך 16 שנותיו והיה שותף לארבע זכיות בליגת האלופות

סוף עידן בריאל מדריד: הבלאנקוס הודיעו כי יקיימו מחר (חמישי) בצהריים טקס פרידה ומחווה לקפטן סרחיו ראמוס, שיסיים את דרכו בקבוצה. הבלם בן ה-35 ייפרד למעשה מריאל אחרי 16 שנים מוצלחות מאוד, בהן הפך לאחד הסמלים של המועדון למרות היותו במקור שחקן סביליה.

ראמוס סיים את חוזהו, לא אהב את ההצעה שקיבל מהמועדון שכללה גם קיצוץ בשכרו, וכעת יחפש תחנה חדשה אחרי שהתאכזב גם מההחלטה להיפרד מהמאמן זינדין זידאן. לפי הדיווחים בספרד, סראחיו ראמוס לא רצה לעזוב את ריאל מדריד וחיכה שמשהו יקרה מהצד של ריאל, אבל שום הצעה חדשה לא הגיעה.

סרחיו ראמוס קפטן ריאל מדריד מניף את הגביע האירופי, ליגת האלופות 2018. רויטרס
הקפטן אומר שלום. סרחיו ראמוס מניף את גביע האלופות ב-2018/רויטרס

ראמוס כבש לא פחות מ-101 שערים ב-671 משחקים במדי ריאל מדריד בכל המסגרות, כשהשיא שלו היה בעונת האליפות 2019/20 עם 11 בליגה ו-13 בסך הכול. הוא היה אחד השחקנים הדומיננטיים במועדון במשך שנים, ירש את סרט הקפטן מאיקר קסיאס וסך הכול היה שותף לארבע זכיות בליגת האלופות וחמש אליפויות. ראמוס הוא השחקן עם כמות ההופעות הרביעית בהיסטוריה של ריאל מדריד בליגה - 469. בנוסף, הוא זכה ב-22 תארים עם הבלאנקוס, רק פאקו חנטו זכה ביותר (23). מרסלו ומאנולו סאנצ'יס זכו בכמות תארים זהה.

מסוט אוזיל צייץ: "האגדה הגדולה ביותר בהיסטוריה של המועדון עוזבת את ריאל מדריד. כל טוב בצעד הבא שלך, אחי היקר. אני עדיין מסתכל אחורה בכיף על הזמן המשותף שבילינו במדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully