וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה החתימה את ירדן אבוחצירה, תימור אביטן חזר לאום אל פאחם

היורדת מליגת העל צירפה את קשר הפועל רמת גן: "מבטיח לעשות הכול בשביל שהמועדון הזה יחזור למקום שבו הוא צריך להיות". חלוץ איכסל שב לקדנציה שנייה בפאחם, ריינה עם שלוש החתמות

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בני יהודה ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת הליגה הלאומית, והיום (רביעי) החתימה את ירדן אבוחצירה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הקשר בן ה-28, שגדל בהפועל באר שבע ושיחק בין היתר גם בהפועל קטמון, מכבי יבנה והפועל אשקלון, כבש 18 שערים בכל המסגרות במדי הפועל רמת גן בשנתיים האחרונות.

לאחר החתימה אמר אבוחצירה: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון כל כך גדול ומפואר כמו בני יהודה. שמח על האמון ומחכה לרגע ללבוש את החולצה הכתומה. שמעתי המון דברים על הקהל החם ועל האווירה הטובה והביתית שיש כאן. אני מבטיח לעשות הכול בשביל שהמועדון הזה יחזור למקום שבו הוא צריך להיות".

ירדן אבוחצירה שחקן בני יהודה עם סוכנו אורן יחזקאל. אתר רשמי בני יהודה, אתר רשמי
עבר לכתום. ירדן אבוחצירה/אתר רשמי, אתר רשמי בני יהודה

* תימור אביטן, החלוץ בן ה-29 שכבש 16 שערים בעונה החולפת במדי הפועל איכסל אחרי שגם סייע לה לעלות ללאומית, חתם בהפועל אום אל פאחם. זו תהיה קדנציה שנייה של החלוץ האשדודי בקבוצה, אחרי שעלה איתה לפני שלוש שנים מליגה א'.

* מכבי בני ריינה, שרשמה עלייה היסטורית לליגה הלאומית, החתימה שחקנים משתי יריבותיה בעונה החולפת בליגה א' צפון: הבלם נמיר אגא מהפועל כאוכב ושחקן הכנף מתנאל טדסה ממ.ס. טירה. לאחר מכן הודיעה העולה גם על צירופו של הבלם בן ה-21 חסן חילו, שסייע לבני סכנין לעלות לליגת העל ורשם בעונה החולפת 19 הופעות בליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully