וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריס פול חיובי לקורונה, קוואי לאונרד ייעדר עד הודעה חדשה

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 9:57

הכוכבים ממשיכים ליפול כמו זבובים. הרכז של הסאנס ייכנס לבידוד ממושך אם יסבול מתסמינים, שחקן הקליפרס סובל מפגיעה ברצועה הצולבת

חוסר המזל של כריס פול נמשך: כוכב פיניקס, שסובל מפציעות חוזרות ונשנות, נשלח לבידוד בהתאם לפרוטוקול הקורונה של ה-NBA ולפי דיווחים בארה"ב הוא אובחן כחיובי לקורונה. אם פול יסבול מתסמינים, הוא יישלח לבידוד ממושך ובספק אם יצליח לחזור ולשחק עוד בפלייאוף הזה.

פול העמיד העונה ממוצעים של 16.4 נקודות, 8.9 אסיסטים ו-4.5 ריבאונדים למשחק ובגיל 36 הפך לאחד הברגים המרכזיים בעונה הנפלאה של השמשות. פיניקס סיימה את העונה עם המאזן השני בטיבו בליגה אחרי יוטה, הדיחה את לוס אנג'לס לייקרס בסיבוב הראשון של הפלייאוף (2:4) ובחצי הגמר רשמה סוויפ מרשים מאוד נגד דנבר.

לאור העובדה שסדרת חצי הגמר השנייה בין יוטה ללוס אנג'לס קליפרס נמצאת במצב של 2:2, גמר המערב עדיין מרוחק ובפיניקס מקווים שעד שהוא ייצא לדרך, פול כבר יוכל לצאת מבידוד ולחזור לפרקט.

שחקני פיניקס סאנס כריס פול, דווין בוקר חוגגים. David Zalubowski, AP
חיובי לקורונה? פול/AP, David Zalubowski

אבל פיניקס היא ממש לא הקבוצה היחידה שתצטרך להסתדר כעת בלי הכוכב שלה. קוואי לאונרד, שנפצע בברך במשחק מספר 4 בין לוס אנג'לס קליפרס ליוטה, סובל מפציעה ברצועה הצולבת וייעדר עד הודעה חדשה. עדיין לא ברור האם הכוכב של הקליפרס יוכל לחזור לשחק בפלייאוף ואלו חדשות רעות עבור הקבוצה שלו, שנשענה על היכולת הנהדרת שלו. קוואי, שהוליך את טורונטו לאליפות מדהימה לפני שנתיים, סוחב את הקליפרס על גבו בפלייאוף הזה ורושם ממוצעים של 30.4 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-7.7 ריבאונדים. קוואי החזיר את הקבוצה שלו מפיגור 2:0 מול יוטה ל-2:2 עם 34 נקודות במשחק השלישי ו-31 במשחק הרביעי. ללא קוואי, רוב הנטל ההתקפי אצל הקליפרס ייפול על פול ג'ורג' שמתקשה בינתיים בפלייאוף למרות שהוא רושם ממוצע של 24.9 נקודות בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully