וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הספורטיבי של הכוכב האדום: "מעדיף לקבל את מכבי חיפה מאשר קייראט"

בסרביה התאכזבו מההגרלה של האלופה שעשויה לפגוש את הירוקים: "הכי גרוע שיכול להיות". זבזדן טרזיץ': "בדיוק מזה רצינו להימנע"

אכזבה בסרביה בעקבות ההגרלה של הכוכב האדום בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, בו תפגוש את המנצחת בין מכבי חיפה לקייראט אלמטי. בתקשורת הסרבית ציינו ש"זאת הגרלה מהגיהנום, הכי קשה שיכולה להיות בשלב הזה", ובאתר "מונדו" כתבו ש"למרות שהכוכב האדום תהיה פייבוריטית בכל מקרה, היא צפויה לעבוד קשה בדרך להעפלה. נראה שמכבי חיפה פייבוריטית לעלות במפגש מול קייראט".

גם המנהל המקצועי של הכוכב האדום, שחקן העבר זבזדן טרזיץ', הביע תסכול מההגרלה. "קיבלנו בדיוק את מה שניסינו להימנע ממנו", אמר מיד אחרי ההגרלה. "מדובר בשתי יריבות חזקות מאוד ביחס לשלב הבא. רק אתמול אני והנשיא כתבנו אחד לשני שזאת ההגרלה שאנחנו לא רוצים".

אוהדי הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
לא להגרלה הזו הכוכב האדום פיללה/רויטרס

לטענתו, הוא מעדיף לקבל את מכבי חיפה מאשר את קייראט, שהדיחה את האלופה הסרבית בעבר. "לקייראט יש תקציב של 25 מיליון יורו והנסיעה לקזחסטן מפרכת וקשה, עם הפרשי השעות והטיסות הארוכות. אני מעדיף לפגוש את מכבי חיפה. בכל מקרה, אם אנחנו רוצים לעלות לליגת האלופות, צריך לצלוח גם משחקים כאלה".

המנהל הספורטיבי מיטאר מרקלה אמר: "היה עדיף לקבל יריבות אחרות, אבל יש לנו את המטרות שלנו, ונתכונן למשחק הזה היטב. נעשה כל שביכולתנו כדי לעלות לסיבוב הבא, למרות שיש לנו יריבות רציניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully