וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעבור את קייראט, מכבי חיפה תשחק נגד הכוכב האדום בלגרד

מסלול קשה בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות: הירוקים עדיין צריכים לעבור את היריבה הקזחית (7 ו-14 ביולי), אבל אם יעמדו במשימה, הם ישחקו נגד אלופת סרביה החזקה. משחק החוץ יהיה ללא קהל

מכבי חיפה תשחק נגד הכוכב האדום בלגרד אם היא תעבור את קייראט אלמטי במוקדמות ליגת האלופות. היום (רביעי) נערכה הגרלת הסיבוב השני של המוקדמות של המפעל היוקרתי - השלב אליו תעלה אלופת ישראל אם היא תעבור את קייראט. המשחקים נגד היריבה קזחית יתקיימו ב-7 ביולי (בית) וב-14 ביולי (חוץ) ואם הירוקים יעברו, הם ישחקו נגד הכוכב האדום ב-20/21 ביולי וב-27/28 ביולי. המשחק בסרביה יהיה ללא קהל, זכר לעונש שקיבלה הכוכב האדום לאחר המפגש עם מילאן בעונה שעברה.

עבור בוגדן פלאניץ' זה יהיה מפגש עם הקבוצה שאת מדיה הוא לבש בחצי הראשון של עונת 2014/15. אף אחד מחברי הסגל הנוכחיים לא היה שם כשפלאניץ' שיחק בכוכב האדום, אבל אין ספק שהוא מכיר את היריבה באופן מעמיק.

אם מכבי חיפה תפסיד לקייראט אלמטי, היא תנשור למוקדמות הקונפרנס ליג ושם היא תפגוש את המפסידה במשחק בין נפטצ'י באקו לדינמו טביליסי. הדחה בכל שלב מתקדם יותר, משמעותה מעבר למוקדמות הליגה האירופית.

* פ.ס.וו איינדהובן של ערן זהבי קיבלה הגרלה קשה בדמותה של גלאטסראיי הטורקית.

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
משימה קשה. מכבי חיפה/מאור אלקסלסי, .

הכירו את היריבה

העונה שעברה: אלופת סרביה בארבע השנים האחרונות דרסה את הליגה המקומית בעונה שעברה עם 108 נקודות מ-114 אפשריות והפרש שערים 20:114. במוקדמות ליגת האלופות היא אמנם פישלה נגד אומוניה ניקוסיה, אבל בליגה האירופית הגיעה עד שלב 32 האחרונות ושם הודחה על ידי מילאן אחרי 2:2 בבית ו-1:1 באיטליה.

המאמן: הקשר האגדי דיאן סטנקוביץ' עומד על הקווים ועושה עבודת נהדרת. סטנקוביץ' שיחק שנים ארוכות בלאציו, אינטר ונבחרת סרביה ומביא איתו המון כריזמה לתפקיד. התוצאות בינתיים מצוינות.

הכוכב: קשה לשים את האצבע על שחקן אחד בקבוצה עם שני שחקנים מצוינים בכל עמדה, אבל אם לבחור באחד זה מירקו איבניץ'. הקשר ההתקפי של נבחרת מונטנגרו כבש בעונה שעברה 16 שערים ובישל 12 נוספים, אבל גם אם מכבי חיפה תנטרל אותו, היא תגלה שליריבה יש הרבה כלים מסוכנים אחרים.

מה עשתה בקיץ: כדי להבין את העוצמה שיש לכוכב האדום בלגרד, מספיק לראות לראות את השם הגדול שכבר הספיק לחתום לקראת העונה הבאה: בלם נבחרת אוסטריה, אלכסנדר דראגוביץ'. החלון רק נפתח ויהיו עוד פעולות שיתבצעו בו, אבל צירוף של שחקן מבאייר לברקוזן זו הצהרת כוונות רצינית.

ההיסטוריה: הכוכב האדום בלגרד רשמה 327 משחקים במפעלים אירופים. קראתם נכון, 327 במפעלים השונים של אופ"א. היא שם בכל עונה, חלק בלתי נפרד מהנוף וב-1991 היא גם זכתה בגביע אירופה לאלופות, בעונה האחרונה בה המפעל שהפך לליגת האלופות, עדיין שוחק לכל אורכו בשיטת נוק אאוט.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מכיר את הכוכב האדום טוב מכולם. פלאניץ'/מאור אלקסלסי

תאריכי ליגת האלופות

  • משחקי סיבוב המוקדמות הראשון: 7 ביולי ו-14 ביולי
  • הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 16 ביוני
  • המשחקים: 20-21 ביולי, 27-28 ביולי
  • הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 19 ביולי
  • המשחקים: 3-4 באוגוסט, 10 באוגוסט
  • הגרלת הפלייאוף: 2 באוגוסט
  • המשחקים: 17-18 באוגוסט, 24-25 באוגוסט
  • הגרלת שלב הבתים: 26 באוגוסט
  • משחקי שלב הבתים: 14 בספטמבר עד 8 בדצמבר
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully