וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא מתכננת חגיגות: "אין סרט שהשחקנים יבואו זחוחים"

16.6.2021 / 7:28

הצהובים יודעים שנדרשת דריכות שיא כדי לנצח את המשחק השני בסדרת הגמר (21:00) ולסגור עניין, וחוששים מהפסד שיעביר את הלחץ אליהם: "כבר הפסדנו אליפויות בבית". גלבוע גליל מחכה להצגה של תומאסון

מכבי תל אביב יכולה לזכות הערב (רביעי, 21:00) באליפות ה-55 בתולדותיה אם תנצח את הפועל גלבוע/גליל במשחק השני בסדרת גמר הפלייאוף שייערך בגן נר. הצהובים ניצחו במשחק הראשון 74:83, ואם יפסידו בחוץ, ייערך משחק שלישי ומכריע מחר.

במכבי יצאו אמש למלון בצפון הארץ לקראת המשחק, כדי להימנע מנסיעה ארוכה ביום המשחק, והבוקר יערכו את אימון הקליעות לפני ההתמודדות. לרשותו של יאניס ספרופולוס יעמוד סגל מלא מבין השחקנים הכשירים, כשכמו במשחק הקודם בסדרה צפוי המאמן היווני להשתמש ברוטציה קצרה יותר מהרגיל.

"יש לנו את היתרון והעובדה שאנחנו טריים יותר, אבל מצד שני אנחנו יודעים שאם נגיע למשחק השלישי והמכריע זה יעביר את הלחץ בחזרה לצד שלנו וכבר איבדנו בעבר אליפויות בבית", סיפרו במכבי אתמול, "אנחנו חייבים להיות אלה שמכתיבים את הקצב מהרגע הראשון ולא להיגרר אחרי גלבוע".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
זה לא הזמן להסתבך. ווילבקין/דני מרון

במכבי זוכרים כי בשתי הסדרות הקודמות בפלייאוף התפתח במשחק השני משחק צמוד מאוד בניגוד למשחק הביתי, ומוכנים למלחמה, "השחקנים שלנו לא באים זחוחים למשחק, אין סרט כזה", המשיכו במועדון.

נכון לעכשיו לא מתוכננות חגיגות רשמיות גם אם תזכה הקבוצה באליפות הערב, כולל במסעדת 206, אך במועדון הודו כי ייתכן שיעשו משהו ספונטני אם וכאשר יזכו בצלחת ה-55 בתולדותיהם.

בצד השני של משחק הגמר, בגלבוע גליל מדברים מאז המשחק על הרצון להגיב. בקבוצה יצאו מיד אליהו עם תחושה כי יכלו לעשות עבודה טובה בהרבה ממה שעשו בהפסד בשני.

"במשחק הקודם פתחנו את המשחק מאוד רגועים, כאילו זה משחק רגיל, מכבי התנפלה עלינו ולפני שהבנו מה קורה היינו בפיגור דו ספרתי. אי אפשר לתת לזה לקרות הפעם", אמרו במועדון, "אם לא נהיה בדריכות שיא מהשנייה הראשונה, נגמור את העונה שלנו במשחק השני".

שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ו תומאסון. דני מרון
בגלבוע מחכים לו. תומאסון/דני מרון

אחד השחקנים שבגלבוע מצפים ממנו להרבה יותר הוא ג'ו תומאסון. תומאסון רשם במשחק הראשון בסדרות רבע גמר, חצי גמר וגמר הפלייאוף מספרים מאכזבים מאוד של 5.6 נקודות (כולל 1 מ-13 מחוץ לקשת) ו-3.6 אסיסטים שהתבטאו ב-3.3 נקודות מדד. במשחק השני נגד ירושלים וחולון התעלה תומאסון עם 15.5 נקודות (5 מ-11 מחוץ לקשת) ו-4 אסיסטים, ובגן נר מקווים שימשיך במגמה גם במשחק השני נגד הצהובים.

האולם בגן נר יתמלא בפעם השלישית תוך פחות משבוע, כשבניגוד למשחק נגד חולון שהביאה כ-600 צופים צפונה, מכבי תל אביב אמורה להביא חצי מהכמות הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully