וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנה מול התקפה: מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד רוצות את גביע הנוער

16.6.2021 / 7:16

דור העתיד של המלאבסים ושל האשדודים רוצים את התואר אחרי שמכבי חיפה זכתה באליפות. הקבוצה מעיר הנמל בונה על ארבעת השחקנים שכבר שותפו בקבוצה הבוגרת

ערב מעניין צפוי לחובבי הדור הבא של הכדורגל הישראלי היום (רביעי) באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה. בשעה 17:00 ייפגשו לגמר גביע המדינה לגילאי נערים א' מכבי תל אביב והפועל תל אביב. מדובר בשתיים מהקבוצות הטובות בארץ לגילים האלה ושתי היריבות מתל אביב העפילו עד לגמר גביע המדינה.

בשעה 20:30 ייפגשו לגמר גביע המדינה לגילאי נוער מ.ס. אשדוד ומכבי "דוד עסיסי" פתח תקוה. גם כאן מדובר במפגש פסגה, שכן השתיים סיימו אחרי מכבי חיפה האלופה. המפגש בין הקבוצות הוא למעשה מפגש בין ההגנה הכי טובה בליגה לנוער של מכבי פתח תקוה שספגה רק עשרה שערים העונה לבין הקבוצה של מ.ס. אשדוד שכבשה 46 שערים העונה והיתה שנייה רק למכבי חיפה בכיבוש שערים.

שחקן מ.ס. אשדוד חמזה מוואסי חוגג. מאור אלקסלסי
העתיד של אשדוד. חמזה מואסי/מאור אלקסלסי

מכבי פתח תקוה ניצחה בחצי הגמר בשבת האחרונה את מכבי תל אביב ואילו מ.ס. אשדוד הביסה את הפועל ניר רמת השרון שירדה ליגה העונה.

באשדוד ישתפו הערב ארבעה שחקנים שכבר שיחקו העונה בליגת העל אצל רן בן שמעון בבוגרים. מדובר בשלו הרוש, עוז בילו, חמזה מואסי וניר חסון. מדובר בקבוצה שירדה לפני שנתיים ליגה ובעונה שעברה חזרה לליגת העל תחת הדרכתו של אלי לוי והעונה כאמור גם סיימה במקום השלישי וגם תשחק הערב בגמר גביע המדינה ואולי תוכל לסיים עם תואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully